TIGI Tigi Pro

kis lapos hajkefe

TIGI Tigi Pro kis lapos hajkefe
TIGI Tigi Pro kis lapos hajkefe
kis lapos hajkefe
2 190Ft

Kód: TIG1685 | Több mint 20 db a raktáron

A termék csomagolása eltérhet a képen látható csomagolástól.

db
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Választhat egy utazó kozmetikum készletet vagy egy napozó olajat ingyen a kosarában, ha legalább 13 000 Ft értékben vásárol.
Express One (Transoflex)
már holnap szerda 2019. 07. 17.
Személyes átvétel
már holnap szerda 2019. 07. 17.
TIGI Tigi Pro
kis lapos hajkefe | 2 190Ft

TIGI Tigi Pro termékleírás

A minőségi TIGI Tigi Pro hajkefe még a bonyolultabb frizurák készítése esetén is elengedhetetlen kelléke a mindennapi hajformázásnak.

Tulajdonságok:

  • kíméli a hajat és a fejbőrt
  • minimálisra csökkenti a haj sérülését
  • megszünteti a haj kócosodását és gubancolódását

Használata:
Lassan és gyengéden kefélje ki a haját, hogy megelőzze a mechanikai sérülését.

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.