TIGI S-Factor Stylingspray meleg által károsult haj

7×
TIGI S-Factor Styling spray  meleg által károsult haj
TIGI S-Factor Styling spray  meleg által károsult haj
125 ml

Kód: TIG1869 | Ez a termék jelenleg nem elérhető

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

  • termékleírás
  • a márkáról
  • Értékelés

TIGI S-Factor Styling termékleírás
Tulajdonságok

Leírás:

A Tigi S-Factor hajspray védi haját a hő által okozott károsodástól hajvasaláskor és hajszárításkor. A spray védőréteget képez egészen a rostokban, így frizurája selymes és fénylesen ragyogó lesz. A Tigi márkacsalád S-Factor sorozatából választott hajkozmetikumok után, az Ön haja selymes tapintású és védett lesz a hő által okozott hajtöredezés ellen. A termék megfelelőképp törődik hajával, annélkül hogy terhelné hajkoronáját. A termék UV szűröt is tartalmaz, amely védi haját a káros naposugárzás ellen, valamint A és E vitamint tartalmaz, hogy haja egészségesz és gyönyörűen ragyogó maradjon.

Hatások:

  • Védi haját a káros hőhatások ellen hajvasaláskor és hajszárításkor
  • A frizura selymes és félyesen ragyogó lesz
  • Védőréteget képez haján a káros hatások ellen
  • Nem terheli hajkoronáját

Összetétel: 

  • UV szűrő - védi a frizurát a káros napsugárzás ellen
  • A vitamin - az egészséges hajért
  • E vitamin - haja selymes lesz

Hajtípusok:

Bármely hajtípusra alkalmas, főként a gyakran vasalt és szárított hajra ajánlott.

Alkalmazása:

A spray-t nem kell lemosni, vigye fel vizes, nedves vagy száraz hajra a hajvasalás vagy hajszárítás előtt.

Tulajdonságok

Hajtípus
minden hajtípus
Hatás
Hővédelem (hajszárító, hajsütővas, hajvasaló)
Ingredienti attivi
E-vitamin
Konzisztencia
spray

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.

Értékelés TIGI S-Factor Styling