TIGI S-Factor Styling

krémes viasz az alakért és formáért

TIGI S-Factor Styling krémes viasz az alakért és formáért
TIGI S-Factor Styling krémes viasz az alakért és formáért
Speciális akciós termékek elrejtése
Kód: TIG1854 | Több mint 20 db a raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Vásároljon TIGI termékeket legalább 6 500 Ft értékben és férfi vagy női papucsok közül választhat ajándékként
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
már holnap csütörtök 2019. 07. 25.
Személyes átvétel
már holnap csütörtök 2019. 07. 25.
TIGI S-Factor Styling
50 g | 4 480Ft

TIGI S-Factor Styling termékleírás

A minőségi TIGI S-Factor Styling hajviasz tökéletesen tartja a frizurát és könnyen alkalmazható. Ráadásul hosszan tartó hatása szinte meglepő.

Tulajdonságok:

  • természetesen fixál
  • egyszerű alkalmazás

Használata:
Vigye fel a száraz hajra és formázza azt szükség szerint.

Tulajdonságok

Hatás
Hajdúsítás
Konzisztencia
krém, wax

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.