TIGI S-Factor Styling

krémes viasz az alakért és formáért

TIGI S-Factor Styling krémes viasz az alakért és formáért
TIGI S-Factor Styling krémes viasz az alakért és formáért
TIGI S-Factor Styling krémes viasz az alakért és formáért
TIGI S-Factor Styling krémes viasz az alakért és formáért
TIGI S-Factor Styling krémes viasz az alakért és formáért
TIGI S-Factor Styling krémes viasz az alakért és formáért
TIGI S-Factor Styling krémes viasz az alakért és formáért
TIGI S-Factor Styling krémes viasz az alakért és formáért
50 g
3 090Ft

Kód: TIG1854 | Több mint 5 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 11. 15., csütörtök
Személyes átvétel
2018. 11. 15., csütörtök
TIGI S-Factor Styling
50 g | 3 090Ft

TIGI S-Factor Styling kozmetika leírása

A minőségi TIGI S-Factor Styling hajviasz tökéletesen tartja a frizurát és könnyen alkalmazható. Ráadásul hosszan tartó hatása szinte meglepő.

Tulajdonságok:

  • természetesen fixál
  • egyszerű alkalmazás

Használata:
Vigye fel a száraz hajra és formázza azt szükség szerint.

Tulajdonságok

Hatás
Hajdúsítás
Konzisztencia
krém, wax

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.