TIGI S-Factor Smoothingkozmetika szett XVI. (száraz hajra) hölgyeknek

TIGI S-Factor Smoothing kozmetika szett XVI. (száraz hajra) hölgyeknek
TIGI S-Factor Smoothing kozmetika szett XVI. (száraz hajra) hölgyeknek
Kicsomagolatlan, új termék 100% tartalommal, aminek csak a csomagolása sérült.
Sérült csomagolás
kozmetika szett XVI. (száraz hajra) hölgyeknek
7950Ft

Kód: TIG03700 | 4 db a raktáron

Kicsomagolatlan, új termék 100% tartalommal, aminek csak a csomagolása sérült.

S-Factor Smoothing szérum erős, vastag és száraz hajra 200 ml + S-Factor Vivacious hajlakk dús hatásért 371 ml

1
Ajándék az Ön számára
Vásároljon legalább 15 000 Ft értékben és választhat egyet a legnépszerűbb parfümökkel és kozmetikumokkal teli Discover Box-ok közül a kosarában.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
csütörtök 2020. 05. 28.
Személyes átvétel
csütörtök 2020. 05. 28.

Tulajdonságok

Hajtípus
minden hajtípus, száraz haj
Ajándék szett típusa
ajándékszett

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.

Értékelés TIGI S-Factor Smoothing