TIGI Catwalk Sleek Mystique

spray a hajformázáshoz, melyhez magas hőfokot használunk

5×
TIGI Catwalk Sleek Mystique spray  a hajformázáshoz, melyhez magas hőfokot használunk
TIGI Catwalk Sleek Mystique spray  a hajformázáshoz, melyhez magas hőfokot használunk
TIGI Catwalk Sleek Mystique spray  a hajformázáshoz, melyhez magas hőfokot használunk
200 ml

Kód: TIG0090 | Ez a termék jelenleg nem elérhető

Áru elérhetőségének nyomon követése

Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Vásároljon bármilyen hajápoló terméket minimum 8 500 Ft értékben, és válasszon egyet a számos ajándék KORIKA maszk közül.
TIGI Catwalk Sleek Mystique
200 ml

Áru elérhetőségének nyomon követése

TIGI Catwalk Sleek Mystique kozmetika leírása

Az öblítést nem igénylő TIGI Catwalk Sleek Mystique hajápoló mindent megad a hajnak hajmosás után, amire éppen szüksége van.

Tulajdonságok:

  • gyönyörű fényt és vitalitást kölcsönöz a hajnak
  • hidratálja és táplálja a hajat

Használata:
Vigye fel a törölközőszáraz hajára. Ne öblítse le. Fésülje ki.

Tulajdonságok

Hatás
A haj kiegyenesítése, Hővédelem (hajszárító, hajsütővas, hajvasaló)
Konzisztencia
spray

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.