TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection

megújító maszk a sérült, töredezett hajra

TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection megújító maszk a sérült, töredezett hajra
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection megújító maszk a sérült, töredezett hajra
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection megújító maszk a sérült, töredezett hajra
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection megújító maszk a sérült, töredezett hajra
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection megújító maszk a sérült, töredezett hajra
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection megújító maszk a sérült, töredezett hajra
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection megújító maszk a sérült, töredezett hajra
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection megújító maszk a sérült, töredezett hajra
200 g

Kód: TIG1815 | Ez a termék jelenleg nem elérhető

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection
200 g

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection kozmetika leírása

A minőségi TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection hajpakolás elengedhetetlenül hozzá tartozik a rituális hajápoláshoz. Kényeztesse haját egy rövid regenerálással és meglátja, hogy vitalitással és szépséggel hálálja majd meg.

Tulajdonságok:

  • teljes hosszukban regenerálja a hajszálakat
  • meghosszabbítja a hajszín élettartamát
  • a haj selymes tapintásúvá válik
  • káprázatos fényt ad a hajnak

Használata:
Nedves, samponnal megmosott hajra alkalmazza. Hagyja a csomagoláson jelzett ideig hatni, majd alaposan öblítse le.

Tulajdonságok

Hajtípus
károsult haj
Hatás
A sérült haj regenerálása

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.