TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection

kondicionáló gyenge, károsult hajra

TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection kondicionáló gyenge, károsult hajra
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection kondicionáló gyenge, károsult hajra
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection kondicionáló gyenge, károsult hajra
200 ml
2 570Ft

Kód: TIG0070 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 11. 20., kedd
Személyes átvétel
2018. 11. 20., kedd
TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection
200 ml | 2 570Ft

TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection kozmetika leírása

A minőségi TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection kondicionáló biztosítja a haj könnyű kifésülhetőségét és a szép és egészséges haj számára nélkülözhetetlen táplálást.

Tulajdonságok:

  • szükséges mértékben hidratál
  • védi a hajat a károsodástól
  • lezárja a hajszálak felszínét, ellenállóbbá teszi azokat
  • helyreállítja a hajszálak szerkezetét

Használata:
Vigye fel a samponnal megmosott hajára. Hagyja kis ideig hatni, majd alaposan öblítse le.

Tulajdonságok

Hajtípus
károsult haj
Hatás
A sérült haj regenerálása

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.