TIGI Bed Head Small Talk

géles krém dús hatásért

10×
TIGI Bed Head Small Talk géles krém dús hatásért
TIGI Bed Head Small Talk géles krém dús hatásért
TIGI Bed Head Small Talk géles krém dús hatásért
200 ml
4 670Ft

Kód: TIG0180 | Több mint 20 db a raktáron
db
Csomagküldő – átvevőhely
már holnap 2018. 12. 20., csütörtök
Személyes átvétel
már holnap 2018. 12. 20., csütörtök
TIGI Bed Head Small Talk
200 ml | 4 670Ft

TIGI Bed Head Small Talk kozmetika leírása

Leírás:
A Tigi Bed Head Styling speciális 3in1 géles krém a dús hatásért. Dússá teszi a petyhüdt hajat, energiával tölti fel az élettelen hajat, formázza, szétválasztja és kordában tartja a hajat. Minimalizálja a töredezését. A haj fényes és védett lesz a hőhatásokkal szemben. A Tigi Bed Head Styling géles krém a dús hatásért könnyű - közepes fixáló hatású.

Hatása:

  • dússá teszi a petyhüdt hajat
  • formázza, szétválasztja és kordában tartja a hajat
  • védi a hajat a hőhatásokkal szemben
  • a géles krém a dús hatásért könnyű - közepes fixáló hatású

Hajtípus:

  • Minden hajtípusra alkalmas.

Használat:
Dörzsölje a nedves hajba, majd szükség szerint formázza a hajat.

Tulajdonságok

Hatás
A haj kiegyenesítése
Konzisztencia
géles krém

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.