TIGIBed Head Motor Mouth hajtömeg növelő krém neonos hatással

7×
TIGI Bed Head Motor Mouth hajtömeg növelő krém neonos hatással
TIGI Bed Head Motor Mouth hajtömeg növelő krém neonos hatással
Akció
Spóroljon
3 980Ft

Spóroljon 38%
240 ml
2 430Ft

Raktáron | 1 012,50Ft / 100 ml, áfával | Kód: TIG2015
1
Express One Hungary
hétfő 2021. 12. 13.
Személyes átvétel
vasárnap 2021. 12. 12.

Dús és ragyogó haj? Gondoskodik róla a TIGI Bed Head Motor Mouth hajtömegnövelő krém, neonos hatással. Elképesztő ragyogást és volument kölcsönöz a hajnak. Használata egyszerű így pár pillanat alatt beállíthatja frizuráját. Nem tapasztja össze hajszálait és már a hajtövektől növeli a haj volumenét, így igazán természetes, ragyogó tartást biztosít.

Tulajdonságok:

  • használható más termékekkel is vagy magában
  • tükrözi a fényt napfényben, és UV-fényben is
  • a hajtövektől növeli a haj volumenét
  • nem tapasztja össze a hajszálakat
  • fokozza a haj természetes fényét
  • ragyogóvá varázsolja a haját

Összetétel:

  • kondicionáló - simává és puha tapintásúvá teszi a hajat
  • tinopal - elnyeli és tükrözi az UV sugarakat

Használata:
Használat előtt jól rázza fel. 2-3 pumpányit vigyen fel nedves hajára. Szárítsa és stilingolja a megszokott módon.

Tulajdonságok

Konzisztencia
krém
Hajtípus
minden hajtípus
Hatás
Fény és selymesség, hajdúsító
Fejbőrtípus
minden fejbőrtípus
Haj hossza
hosszú haj
Hajprobléma
károsult haj, napsugárzásnak kitett haj
Rögzítés mértéke
gyenge fixálás

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.