TIGIBed Head Hard Head hajlakk erős fixálás

10×
TIGI Bed Head Hard Head hajlakk erős fixálás
TIGI Bed Head Hard Head hajlakk erős fixálás
385 ml
2 680Ft

Raktáron | 696,10Ft / 100 ml, áfával | Kód: TIG0175
1
Express One Hungary
péntek 2021. 12. 03.
Személyes átvétel
péntek 2021. 12. 03.

Kápráztassa el a környezetét olyan egyedülálló frizurákkal, melyekre nem érvényes a gravitáció törvénye. A TIGI Bed Head Hard Head erős fixálású hajlakk azonnal megszárad és káprázatos fényű tartós fixálást biztosít. Engedje szabadjára a fantáziáját és formázza minden alkalomra eredeti stílusban a frizuráját.

Tulajdonságai:

  • bármilyen frizurát extra erősen fixál
  • fényessé és maximálisan meghatározottá teszi a frizurát
  • minél nagyobb mennyiségben hordja fel, annál jobban fixál
  • számtalan kreatív frizura készíthető vele
  • azonnal megszárad
  • kellemesen citrusos illatú
  • bármilyen hosszúságú hajra és hajtípusra alkalmazható

Összetétele:

  • fixáló elemek – gondoskodnak a hosszantartó, extra erős rögzítésről

Használata:
A TIGI Bed Head Hard Head hajlakkot 10-12 cm távolságból permetezze a frizurájára. A frizura még erősebb rögzítéséhez több rétegben hordja fel.

Teljes összetevőlista

ALCOHOL DENAT. (SD-ALCOHOL 40-B), ISOBUTANE, DIMETHYL ETHER, OCTYLACRYLAMIDE/ACRYLATES/BUTYLAMINOETHYL METHACRYLATE COPOLYMER, AMINOMETHYL PROPANOL, N-BUTANE, PROPANE, PEG/PPG-17/18 DIMETHICONE, TRIETHYL CITRATE, FRAGRANCE (PARFUM), WATER (AQUA/EAU), T-BUTYL ALCOHOL, PENTAERYTHRITYL TETRACAPRYLATE/TETRACAPRATE, PHENYL TRIMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, QUATERNIUM-52, AMP-ISOSTEAROYL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, DENATONIUM BENZOATE, BHT, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Tulajdonságok

Hajtípus
minden hajtípus
Hatás
Rögzítés, feszesítő
Fejbőrtípus
minden fejbőrtípus
Rögzítés mértéke
erős fixálás

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.