TIGI Bed Head Full of Ithajlakk dús hatásért

8×
TIGI Bed Head Full of It hajlakk dús hatásért
TIGI Bed Head Full of It hajlakk dús hatásért
371 ml
2 220Ft

Kód: TIG2155 | Raktáron
1
Ajándék az Ön számára
A kosarában írja be a 10notino kódot és 10% kedvezményben részesül a teljes kínálatra! A kedvezmény nem érvényes az akciós és a kiárusított termékekre.
Express One (Transoflex)
kedd 2020. 10. 27.
Személyes átvétel
kedd 2020. 10. 27.

TIGI Bed Head Full of It termékleírás
Tulajdonságok

A minőségi TIGI Bed Head Full of It hajlakk hosszú időre rögzíti a frizuráját és így az mindig ápolt marad.

Tulajdonságok:

  • minden hajtípust és frizurát erősen rögzít
  • természetes fixálás
  • nem hagy maradványokat a hajban és könnyen kifésülhető
  • vitalitást és fényt ad a hajnak
  • nem tapasztja össze a hajszálakat és természetes megjelenést kölcsönöz a frizurának
  • azonnal volument kölcsönöz a hajnak
  • hajkímélő készítmény

Használata:
Használat előtt alaposan rázza fel. Permetezze 20–30 cm távolságból a száraz hajra. A dúsabb hatás eléréséhez közvetlenül a hajtövekhez permetezze.

Tulajdonságok

Csomagolás
spray
Hatás
Meghatározás és textúra, Rögzítés, hajdúsító

TIGI a márkáról

p>TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.

Értékelés TIGI Bed Head Full of It8