TIGI Bed Head Beach Freak

hidratéló spray a könnyű kifésülésért

TIGI Bed Head Beach Freak hidratéló spray a könnyű kifésülésért
TIGI Bed Head Beach Freak hidratéló spray a könnyű kifésülésért
TIGI Bed Head Beach Freak hidratéló spray a könnyű kifésülésért
TIGI Bed Head Beach Freak hidratéló spray a könnyű kifésülésért
TIGI Bed Head Beach Freak hidratéló spray a könnyű kifésülésért
TIGI Bed Head Beach Freak hidratéló spray a könnyű kifésülésért
TIGI Bed Head Beach Freak hidratéló spray a könnyű kifésülésért
TIGI Bed Head Beach Freak hidratéló spray a könnyű kifésülésért
TIGI Bed Head Beach Freak hidratéló spray a könnyű kifésülésért
TIGI Bed Head Beach Freak hidratéló spray a könnyű kifésülésért
TIGI Bed Head Beach Freak hidratéló spray a könnyű kifésülésért
100 ml
3 290Ft

Kód: TIG2103 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 12. 18., kedd
Személyes átvétel
2018. 12. 18., kedd
TIGI Bed Head Beach Freak
100 ml | 3 290Ft

TIGI Bed Head Beach Freak kozmetika leírása

Az öblítést nem igénylő TIGI Bed Head Beach Freak hajápoló mindent megad a hajnak hajmosás után, amire éppen szüksége van.

Tulajdonságok:

  • hidratálja és táplálja a hajat
  • megakadályozza a hajvégek szálkásodását
  • kiküszöböli a haj töredezését
  • védi a hajat a fésülés okozta mechanikai sérülésektől

Használata:
Vigye fel a törölközőszáraz hajára. Ne öblítse le.

Tulajdonságok

Hajtípus
minden hajtípus, napsugárzásnak kitett haj
Hatás
A haj könnyű kifésülése, Hidratálás, Táplálás és regeneráció
Konzisztencia
spray

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.