Swiss Army Classic Iconic eau de toilette férfiaknak

Márka: Swiss Army

1 termék méret 9 540 Ft

Csomagküldő – átvevőhelySzerda 2017.04.26.
TransoflexSzerda 2017.04.26.

A megadott idő informatív jellegű, a feltételezett kiszállítási időt jelzi.

Swiss Army Classic Iconic változatok

  • Swiss Army Classic Iconic eau de toilette férfiaknak 100 ml eau de toilette férfiaknak 100 ml 

    Több mint 5 db raktáron a központi raktárban

    Kód: SWI0051

    9 540 Ft

áru speciális kedvezménnyel

  • Swiss Army Classic Iconic eau de toilette férfiaknak 100 ml eau de toilette férfiaknak 100 ml 

    Kód: SWI0109
    Megjegyzés: Enyhén gyűrődött doboz,    A termék tartalma: 100%

    8 840 Ft Kedvezmény: 700 Ft

Fel

A Swiss Army márkáról

Értékelés

Az üveg kinézete

Illat intenzitás

Intenzitás

A teljes hatás

Összetétel

Fej

yuzu, gyömbér

Szív

gólyaorr, levandula

Alap

borostyán

Swiss Army parfümök|Swiss Army - A Swiss Army márka a legminőségibb katonai késeket gyártja, pontos és ellenálló órákat, minőségi parfümöket és elsőosztályú ruhákat. 1897 - be nyúlik vissza a története, amikor Svájcban Karl Elsener által elkészült az első minőségi, működő és sokoldalú kés. Mára a Swiss Army termékek, melyek szimbóluma a kereszt és a pajzs, több mint 100 országba exportálják. Most Önnek is lehetősége van kipróbálni a Swiss Army női és férfi parfümöket, melyek a legmodernebb tudományos ismeretek alapján készültek. A Swiss Army parfümök kifejezetten az aktív személyiségű és kalandos lelkületű embereknek ajánlottak. A Swiss Army márka biztosítja a legjobb elérhető minőséget szakmában.

Fel

Értékelés Swiss Army Classic Iconic

  • 2015. január 30.
    László

    Precíz, egyszerű illat. Mint a svájci óra!

Mit gondol Ön a Swiss Army Classic Iconic termékről?

A csillaggal jelölt mezők * kitöltése kötelező.


Értékelés *

1 2 3 4 5 0 - legrosszabb, 5 - legjobb

1 2 3 4 5 0 - legrosszabb, 5 - legjobb

1 2 3 4 5 0 - legrosszabb, 5 - legjobb

1 2 3 4 5 0 - legrosszabb, 5 - legjobb



iparfumeria.hu neve mostantól Notinozasilkovna