A Signal kétségtelenül az egyik legismertebb és legsikeresebb márka, amely a szájüreg ápolásra specializálódik. Az Unilever szárnyai alá tartozik, amelynek a termékeit naponta két milliárd ember használja, az egész világon.
A Signal a maga több, mint 40 éves fennállása óta hatalmas népszerűséget szerzett magának és jelenleg számos országban számít a piac vezetőjének. A Signal White System például Európában a legkelendőbb házi fogfehérítő készítmények közé tartozik. Nem lehet figyelmen kívül hagyni azt sem, hogy a Signal sikeréhez jelentősen hozzájárult az innovatív, friss zöldalma ízesítés is.
A Signal elsősorban a családra és a gyermekekre összpontosít. Együttműködik a Fogorvosok Világszövetségével (FDI) és számos más organizációval is, továbbá óriási pénzösszegeket fektet be a megelőző programokba - különböző iskolai oktatási programokat és ingyenes fogászati vizsgálatokat támogat.
A Signal ügyfelei a szájvizek, a fogkefék és a fogpaszták széles kínálatából válogathatnak. Nagy hangsúlyt fektet a kutatásra és a fejlesztésre, továbbá saját laboratóriumában a szájhigiénia terén elsőosztályúnak számító szakembereket foglalkoztat. Portfóliója folyamatosan új, kíváló minőségű készítményekkel bővül.
Az Unilever társaság arról híres, hogy náluk, az értékek rangsorában az első helyen a biztonság szerepel - az összes termék minimális mennyiségű (alacsonyabb, mint ami a törvény által engedélyezett) allergén összetevőt tartalmaz és szigorú ellenőrzéseken megy keresztül. Nagy figyelmet szentel a környezetvédelemnek is. A Signal márka minden olyan egyén számára vonzó lehet, aki ragyogóan fehér mosolyra vágyik, továbbá önmagának és gyermekeinek is a legjobbat szeretné, valamint nem szívesen látogat el fogorvosához.