A Rabanne parfümökben a fényűzésre, minőségre és az intelligens extravaganciára helyeződik a hangsúly. A jellegzetesen egyedi üvegcsékben rejtőző illatkompozíciók ugyanolyan eredetiek, mint a nekik nevet adó divattervező élete és alkotásai.
Rabanne valójában álnév, ami meghozta Francisco Rabaneda Cuervo sikerét. A spanyol születésű művész Franciaországban nőtt fel, és mielőtt 1966-ban megalapította saját márkáját, több párizsi divatházban is tevékenykedett. Szokatlan anyagokból készülő eklektikus modelljei hamar felhívták magukra a figyelmet, és megnyitották a márka előtt a világba vezető utat.
Már 3 évvel az alapítás után bemutatásra került az első Rabanne parfüm, amit azóta több tucat női és férfi illat követett. Az eredetileg zömében virágos eszenciákat fokozatosan az illatok híres báját és szexepiljét meghatározó fás és fűszeres összetevők egészítették ki. Ez a jellegzetesség a ma már valóban legendás Rabanne 1 Million illatában is kétség kívül megjelenik.
A Paco Rabanne „Rabanne” lesz a merész Új Korszakban
A 60. évfordulójához közeledő legendás divat- és parfümház, a Paco Rabanne az átalakulás útjára lép, és egyszerűen mint „Rabanne” definiálja újra önmagát. Ez a váltás fontos fordulópontot szimbolizál A Ház életében, mert rámutat az évtizednyi fantasztikus növekedésre, egyben meghirdet egy olyan jövőt, ahol a divat és a szépség egyetlen egyedi vonás és életstílus alatt egyesül. A merész, új tipográfia A Ház archívumából merít ihletet, elsősorban a Calandre elnevezésű első illatból, amely 1969-ben mutatkozott be. Ez a fejlődés modernebb és globális szemléletet tükröz, jelezve, hogy a Rabanne elkötelezett az új korszak, a kreativitás és az innováció korának támogatása mellett.