Philosophy

A Philosophy márkát Cristina Carlino (látnok) alapította 1996 - ban. Cristina többek között sikeresen üzemeltette a Biomedic vállalatot is, amelyet végül eladott a L’Oréal cégnek. Hasonló sorsa jutott az ő második lelki gyermeke is - azután, hogy a Philosophy lett a negyedik legnagyobb bőrápolási márka Amerikában, az egyik legismertebb parfümgyártó cég, vagyis a Coty Inc. felvásárolta.

Cristina fő célja volt áthidalni a minőségi különbségeket két fajta termék között. Méghozzá azok között, amelyek orvosi rendelőkben vannak és amelyek a hagyományos boltokban kaphatóak. Ennek a célnak az elérése minden bizonnyal sikerült. Érdemes lehet megjegyezni azt is, hogy a Philosophy márkáról már a The Oprah Winfrey Show - ban is említést tettek (az „Oprah's Favorite Things“ szegmensben).

Tusfürdők, testápolók, krémek…a Philosophy termékeket vezető bőrgyógyászati szakértőkkel  és más tudományos ágazatokkal együttműködve fokozatosan fejlesztik. Minden terméknek saját története van, amelyből mind nagyjából ugyanarról mesél -  szupermodern technológia, klinikailag igazolt hatások…és a gyönyörű, tökéletesen sima, fiatalos kinézetű arcbőr.

A Philosophy kozmetika magas minőségű természetes és szintetikus összetevőket tartalmaz. Úgy tervezték őket, hogy segítsenek Önnek jól kinézni és egyben jól is érezni magát. Hozzá kell tennünk azt is, hogy a Philosophy bevételeinek 1 % - a jótékonysági célokra van fordítva - pontosabban a Hope & Grace kezdeményezést támogatják, amely a mentális problémák ellen küzd (depresszió, szorongás, poszttraumás stressz betegségek, stb.).

A Philosophy márka biztosan tetszeni fog minden olyan egyénnek, aki gyönyörű külsőre vágyik, szívesen kényezteti magát, különböző bőrproblémái vannak, továbbá aki közvetetten hozzá szeretne járulni egy jó ügyhöz.

teljes szöveg szöveg elrejtése

Sajnos jelenleg a Philosophy márka termékei nem elérhetőek.

Menu