


Tápegység típusa | hálózati |
A Philips első hajvasalója, amely védi a gyengéd, töredezésre hajlamos hajvégeket. A Philips StraightCare BHS675/00 hajvasaló segítségével könnyedén, és gyorsan vasalhatja akár a hosszú hajat is. Keratinnal dúsított, kerámia lapocskái, és ionizáló funkciója védik, táplálják a tincseket, frizurája így nem csak tökéletesen egyenes, hanem egészséges megjelenésű is lesz.
Tulajdonságai:
- extra hosszú vasaló felülete gyorsan, és egyszerűen vasalja a hajat
- megakadályozza a statikus elektromosság kialakulását
- bársonyosan simává, puha tapintásúvá teszi a hajat
- egyenes, és göndör frizura elkészítésére is alkalmas
- megelőzi a hajszálak károsodását, kreppesedését
- a hajvégek akár 95%-nál megelőzi a töredezést
- egészségesebbé és csillogóvá teszi a hajat
- 30 másodperc alatt felmelegszik
Műszaki paraméterek:
- UniTemp érzékelő - védi a hajat a túlmelegedéstől, biztosítja az egyenletes hőelosztást
- hőszigetelt formázóvég - könnyedén készíthet göndör fürtöket és hullámokat
- 11 digitális hőmérséklet-beállítás a tökéletes szabályozás érdekében
- SplitStop technológia - megelőzi a hajvégek töredezését
- ionizáló funkció - védi a tincseket a kreppesedéstől
- automatikus kikapcsolás funkció - 30 perc után
- 1,8 m hosszú kábel - kényelmes használat
- kerámialapok - kíméletesek a hajhoz
- Maximális hőmérséklet: 230 °C
- Lap mérete: 25x105 mm
- Feszültség: 110-240 V
Használata:
Kapcsolja be a készüléket, és állítsa be a kívánt hőfokot. A készülék 30 másodperc alatt felmelegszik. Fésülje át a haját és ossza el kb. 5 cm tincsekre. Simítsa végig a hajvasalót a haj teljes hosszán, majd ismételje a folyamatot az egész frizurán.
Használati utasítás megtalálható ITT
A Philips márka számos háztartás számára ismerős. A hét kék betűs logó, a csillagokat és hullámvonalakat tartalmazó címerpajzzsal több mint 120 éve kísér már bennünket. Története során a Philips az egészségügyi ellátás, az életstílus és a világítástechnika területén rendkívül megbízható vezető márkaként szerzett hírnevet magának.
A Philips & Co. társaságot 1891-ben, a hollandiai Eindhovenben alapították. Célja a villamosítás terjedésével egyre növekvő izzólámpa-kereslet lefedése volt. A kampányok közül az egyik legelső 1898-ban indult, amikor is Anton Philips marketingeszközként holland népviseletet ábrázoló képeslap-sorozatot használt, s minden lapra rátette az izzólámpákból kirakott Philips szót.
A Philips társaság fokozatosan más területekre is orientálódni kezdett. A Philips ma a szívbetegségben szenvedők kezelése, az akut ellátás, az otthoni ápolás, az energiatakarékos világítástechnikai megoldások és az új világítási alkalmazások területén, de a férfiak borotválkozása, és a fogápolás terén is vezetőnek számít. Érdeklődése középpontjában mindig is az innováció és a legújabb technológiák fogyasztók kényelmét célzó bevezetése állt. Az "értelem és egyszerűség" alapelv tükrözi a Philips piacorientáltság iránti elkötelezettségét, s azt, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat kínál, amelyek megfelelnek a márkaígéretnek: "Önnek terveztük, egyszerű és modern használatra."
A Philips az iparfumeria.hu internetes oldalakon ügyfeleinek férfi és női termékeket is kínál, elsősorban az arc- a haj- és a testápolást szolgáló személyi ápolás sorozatból. Megtalálhatók a fog- és fogínyápolás sorozatba tartozó, szabadalmaztatott szónikus technológiával készült Philips Sonicare fogkefék is, a tisztára mosott fogak tökéletességének érzéséért.
A Philips bemutatta "az innováció és Ön" új márkasorozatát, amely abból a meggyőződésből indul ki, hogy az innovációnak csak akkor van értelme, ha az ügyfelek valódi igényeit és kívánságait megértjük.
A Philips márka a hagyományos és bevált értékek közé tartozik, és ma az innováció és az ügyféligények maximális hangsúlyozásával azonosítja magát. A Philips termékek a hagyományos értékek legjavát adják, ötvözve a legújabb trendekkel.