
- termékleírás
- a márkáról
- Értékelés
Philips Sonicare AirFloss Ultra termékleírás
Philips Sonicare AirFloss Ultra termékleírás
A legegyszerűbb megoldás a fogak közti terület hatékony tisztítására. A Philips Sonicare AirFloss Ultra HX8438/01 fogköztisztító készülék gyorsan a mindennapi szájápolási rutinjává válik. Használható szájvízzel és tiszta vízzel is. Hatékonyan eltávolítja a fogkövet és a szennyeződéseket, és tökéletesen tisztává varázsolja a fogakat.
Tulajdonságok:
- segít megelőzni a fogszuvasodást az interdentális terekben
- tisztítja a szájüreg nehezen hozzáférhető helyeit
- a fogközök mélytisztításának egyszerű módja
- friss és tiszta száj egész napon át
- levegő és a mikrocseppek keveréke
- hatékonyan tisztítja a fogközöket
- eltávolítja a fogkövet
Technikai paraméterek:
- állítható permetezési gyakoriság - egyszeres, kettős vagy háromszoros
- a fogantyú LED-jei a töltöttségi szintet mutatják
- egyénileg beállítható permetező fúvóka
- nagy teljesítményű fúvóka
- tölthető
Használata:
Használja a mellékelt útmutató szerint.
Philips a márkáról
p>A Philips márka számos háztartás számára ismerős. A hét kék betűs logó, a csillagokat és hullámvonalakat tartalmazó címerpajzzsal több mint 120 éve kísér már bennünket. Története során a Philips az egészségügyi ellátás, az életstílus és a világítástechnika területén rendkívül megbízható vezető márkaként szerzett hírnevet magának.
A Philips & Co. társaságot 1891-ben, a hollandiai Eindhovenben alapították. Célja a villamosítás terjedésével egyre növekvő izzólámpa-kereslet lefedése volt. A kampányok közül az egyik legelső 1898-ban indult, amikor is Anton Philips marketingeszközként holland népviseletet ábrázoló képeslap-sorozatot használt, s minden lapra rátette az izzólámpákból kirakott Philips szót.
A Philips társaság fokozatosan más területekre is orientálódni kezdett. A Philips ma a szívbetegségben szenvedők kezelése, az akut ellátás, az otthoni ápolás, az energiatakarékos világítástechnikai megoldások és az új világítási alkalmazások területén, de a férfiak borotválkozása, és a fogápolás terén is vezetőnek számít. Érdeklődése középpontjában mindig is az innováció és a legújabb technológiák fogyasztók kényelmét célzó bevezetése állt. Az "értelem és egyszerűség" alapelv tükrözi a Philips piacorientáltság iránti elkötelezettségét, s azt, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat kínál, amelyek megfelelnek a márkaígéretnek: "Önnek terveztük, egyszerű és modern használatra."
A Philips az iparfumeria.hu internetes oldalakon ügyfeleinek férfi és női termékeket is kínál, elsősorban az arc- a haj- és a testápolást szolgáló személyi ápolás sorozatból. Megtalálhatók a fog- és fogínyápolás sorozatba tartozó, szabadalmaztatott szónikus technológiával készült Philips Sonicare fogkefék is, a tisztára mosott fogak tökéletességének érzéséért.
A Philips bemutatta "az innováció és Ön" új márkasorozatát, amely abból a meggyőződésből indul ki, hogy az innovációnak csak akkor van értelme, ha az ügyfelek valódi igényeit és kívánságait megértjük.
A Philips márka a hagyományos és bevált értékek közé tartozik, és ma az innováció és az ügyféligények maximális hangsúlyozásával azonosítja magát. A Philips termékek a hagyományos értékek legjavát adják, ötvözve a legújabb trendekkel.
A Philips & Co. társaságot 1891-ben, a hollandiai Eindhovenben alapították. Célja a villamosítás terjedésével egyre növekvő izzólámpa-kereslet lefedése volt. A kampányok közül az egyik legelső 1898-ban indult, amikor is Anton Philips marketingeszközként holland népviseletet ábrázoló képeslap-sorozatot használt, s minden lapra rátette az izzólámpákból kirakott Philips szót.
A Philips társaság fokozatosan más területekre is orientálódni kezdett. A Philips ma a szívbetegségben szenvedők kezelése, az akut ellátás, az otthoni ápolás, az energiatakarékos világítástechnikai megoldások és az új világítási alkalmazások területén, de a férfiak borotválkozása, és a fogápolás terén is vezetőnek számít. Érdeklődése középpontjában mindig is az innováció és a legújabb technológiák fogyasztók kényelmét célzó bevezetése állt. Az "értelem és egyszerűség" alapelv tükrözi a Philips piacorientáltság iránti elkötelezettségét, s azt, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat kínál, amelyek megfelelnek a márkaígéretnek: "Önnek terveztük, egyszerű és modern használatra."
A Philips az iparfumeria.hu internetes oldalakon ügyfeleinek férfi és női termékeket is kínál, elsősorban az arc- a haj- és a testápolást szolgáló személyi ápolás sorozatból. Megtalálhatók a fog- és fogínyápolás sorozatba tartozó, szabadalmaztatott szónikus technológiával készült Philips Sonicare fogkefék is, a tisztára mosott fogak tökéletességének érzéséért.
A Philips bemutatta "az innováció és Ön" új márkasorozatát, amely abból a meggyőződésből indul ki, hogy az innovációnak csak akkor van értelme, ha az ügyfelek valódi igényeit és kívánságait megértjük.
A Philips márka a hagyományos és bevált értékek közé tartozik, és ma az innováció és az ügyféligények maximális hangsúlyozásával azonosítja magát. A Philips termékek a hagyományos értékek legjavát adják, ötvözve a legújabb trendekkel.