PhilipsSeries 5000 S5589/30 Wet & Dry elektromos borotválkozó készülék
Hatékony borotválkozás pillanatok alatt? A Philips Series 5000 S5589/30 Wet & Dry elektromos borotválkozó készülék még több szőrszálat nyír le egyetlen mozdulattal fejtett technológiájának köszönhetően. Alkalmazkodik a szőrzet sűrűségéhez, így maximális kényelmet nyújt bőrének minden borotválkozás során.
Tulajdonságai:
- követi az arc körvonalait a kényelmes borotválkozás érdekében
- borotválkozás előtti szakállvágáshoz is praktikus
- intelligens arcszőrzet-érzékelővel rendelkezik
- nedves és száraz borotválkozásra alkalmas
- selymesen sima arcbőrt hagy maga után
- egyetlen gombnyomással tisztítható
- tiszta, kényelmes borotválkozás
Műszaki paraméterek:
- Steel Precision – 45 nagyteljesítményű, mégis kíméletes önélező penge
- 360D flexibilis fej amely alkalmazkodik az arc kontúrjaihoz
- Tilt Trimmer – a szakáll, és pajesz formázásához
- energiatakarékos lítium-ion akkumulátor
- 60 perc használati idő 1 óra töltés után
- 5 különböző hosszbeállítás
- LED kijelző
Használata:
Szárazon vagy nedvesen is használható, akár zuhanyzás közben s. Vigye fel a bőrére a borotvahabot vagy gélt, és öblítse le a borotvafejet meleg csapvízzel. Kapcsolja be a készüléket, és körkörös mozdulatokkal vezesse a bőrét, hogy minden irányba növő szőrszálakat eltávolítsa. A borotva keskeny oldalaival a nehezen elérhető részeket borotválja. Használat után kapcsolja ki, és öblítse le.
Használati utasítás megtalálható ITT
Tulajdonságok
Tápegység típusa | akkumulátoros |
A Philips márka számos háztartás számára ismerős. A hét kék betűs logó, a csillagokat és hullámvonalakat tartalmazó címerpajzzsal több mint 120 éve kísér már bennünket. Története során a Philips az egészségügyi ellátás, az életstílus és a világítástechnika területén rendkívül megbízható vezető márkaként szerzett hírnevet magának.
A Philips & Co. társaságot 1891-ben, a hollandiai Eindhovenben alapították. Célja a villamosítás terjedésével egyre növekvő izzólámpa-kereslet lefedése volt. A kampányok közül az egyik legelső 1898-ban indult, amikor is Anton Philips marketingeszközként holland népviseletet ábrázoló képeslap-sorozatot használt, s minden lapra rátette az izzólámpákból kirakott Philips szót.
A Philips társaság fokozatosan más területekre is orientálódni kezdett. A Philips ma a szívbetegségben szenvedők kezelése, az akut ellátás, az otthoni ápolás, az energiatakarékos világítástechnikai megoldások és az új világítási alkalmazások területén, de a férfiak borotválkozása, és a fogápolás terén is vezetőnek számít. Érdeklődése középpontjában mindig is az innováció és a legújabb technológiák fogyasztók kényelmét célzó bevezetése állt. Az "értelem és egyszerűség" alapelv tükrözi a Philips piacorientáltság iránti elkötelezettségét, s azt, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat kínál, amelyek megfelelnek a márkaígéretnek: "Önnek terveztük, egyszerű és modern használatra."
A Philips az iparfumeria.hu internetes oldalakon ügyfeleinek férfi és női termékeket is kínál, elsősorban az arc- a haj- és a testápolást szolgáló személyi ápolás sorozatból. Megtalálhatók a fog- és fogínyápolás sorozatba tartozó, szabadalmaztatott szónikus technológiával készült Philips Sonicare fogkefék is, a tisztára mosott fogak tökéletességének érzéséért.
A Philips bemutatta "az innováció és Ön" új márkasorozatát, amely abból a meggyőződésből indul ki, hogy az innovációnak csak akkor van értelme, ha az ügyfelek valódi igényeit és kívánságait megértjük.
A Philips márka a hagyományos és bevált értékek közé tartozik, és ma az innováció és az ügyféligények maximális hangsúlyozásával azonosítja magát. A Philips termékek a hagyományos értékek legjavát adják, ötvözve a legújabb trendekkel.