PhilipsOneBlade QP2530/30 szakállnyíró tartalék pengék
Felejtse el a néhány lépésből álló, bonyolult eljárást és a különféle készülékek kombinálását! Az óhajtott szakállformát most könnyen, gyorsan és egyetlen szakállnyíróval elérheti! A Philips OneBlade Pro QP2530/30 hibrid szakállnyíró egy új módszert képvisel arra, hogy hogyan lehet bármilyen hosszú szakállt néhány húzással borotválni, formázni vagy nyírni.
Tulajdonságai:
- borotválást, formázást és nyírást is biztosít
- a OneBlade technológiának köszönhetően minden szakállhosszal megbirkózik
- követi az arc vonalait, és lehetővé teszi minden terület megborotválását
- kettős védelmi rendszer, a könnyű, irritáció mentes borotválkozáshoz
- vízhatlan – nedvesen és szárazon, habbal és a nélkül is használható
Műszaki adatai:
- 2oldalú penge a pontos vonalakhoz és a kétirányú borotválás lehetőségéhez
- gyorsmozgású penge: 200× / 1 mp
- borostához (1, 2, 3 vagy 5 mm) 4 fazonnyíró fésű
- a li-ion akkumulátor 1 feltöltéssel akár 60 perc működtetést is kibír
- teljes feltöltöttség, lemerültség és akkumulátortöltés indikátor
- optimális teljesítményhez elegendő a pengéket 4 havonta 1x cserélni
- 1 tartalék penge a csomagolás részét képezi
Használata:
Válassza ki a megfelelő tartozékot, és a bekapcsolt készülék pengéjét óvatosan helyezze a bőrre. Hosszú húzómozdulatokkal lassan mozgassa a szőrzetvágót felfelé vagy a szőrszálak növekedési irányával szemben, kialakítva a kívánt formát. Minden használat után kapcsolja ki és tisztítsa meg a készüléket.
Használati utasítás megtalálható ITT
Tulajdonságok
Tápegység típusa | akkumulátoros |
A Philips márka számos háztartás számára ismerős. A hét kék betűs logó, a csillagokat és hullámvonalakat tartalmazó címerpajzzsal több mint 120 éve kísér már bennünket. Története során a Philips az egészségügyi ellátás, az életstílus és a világítástechnika területén rendkívül megbízható vezető márkaként szerzett hírnevet magának.
A Philips & Co. társaságot 1891-ben, a hollandiai Eindhovenben alapították. Célja a villamosítás terjedésével egyre növekvő izzólámpa-kereslet lefedése volt. A kampányok közül az egyik legelső 1898-ban indult, amikor is Anton Philips marketingeszközként holland népviseletet ábrázoló képeslap-sorozatot használt, s minden lapra rátette az izzólámpákból kirakott Philips szót.
A Philips társaság fokozatosan más területekre is orientálódni kezdett. A Philips ma a szívbetegségben szenvedők kezelése, az akut ellátás, az otthoni ápolás, az energiatakarékos világítástechnikai megoldások és az új világítási alkalmazások területén, de a férfiak borotválkozása, és a fogápolás terén is vezetőnek számít. Érdeklődése középpontjában mindig is az innováció és a legújabb technológiák fogyasztók kényelmét célzó bevezetése állt. Az "értelem és egyszerűség" alapelv tükrözi a Philips piacorientáltság iránti elkötelezettségét, s azt, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat kínál, amelyek megfelelnek a márkaígéretnek: "Önnek terveztük, egyszerű és modern használatra."
A Philips az iparfumeria.hu internetes oldalakon ügyfeleinek férfi és női termékeket is kínál, elsősorban az arc- a haj- és a testápolást szolgáló személyi ápolás sorozatból. Megtalálhatók a fog- és fogínyápolás sorozatba tartozó, szabadalmaztatott szónikus technológiával készült Philips Sonicare fogkefék is, a tisztára mosott fogak tökéletességének érzéséért.
A Philips bemutatta "az innováció és Ön" új márkasorozatát, amely abból a meggyőződésből indul ki, hogy az innovációnak csak akkor van értelme, ha az ügyfelek valódi igényeit és kívánságait megértjük.
A Philips márka a hagyományos és bevált értékek közé tartozik, és ma az innováció és az ügyféligények maximális hangsúlyozásával azonosítja magát. A Philips termékek a hagyományos értékek legjavát adják, ötvözve a legújabb trendekkel.