




Kezelje a nem kívánatos szőrszálakat mindenféle kompromisszum nélkül. A Philips Bodygroom Series 3000 BG3010 /15 testre méretezett borotva kényelmesen és egyszerűen formázza a hónaljat, a mellkast, a hasat, a vállakat, az ágyék területét és a lábakat. A lekerekített hegynek és a hipoallergén borotvafejnek köszönhetően nagyon kíméletes a bőrhöz is. Ezáltal elkerülhető a kellemetlen bőrpír és irritáció.
A Philips Bodygroom Series 3000 BG3010/15 borotvakészülék borotvál és nyír, így Önnek megjelenése kialakításához nem lesz szüksége további segítségre. Nyugodtan beviheti a zuhany alá, és akár még a mai napon kényeztetheti magát egy tökéletesen sima borotválással.
Tulajdonságai:
- kényelmesen és egyszerűen eltávolítja az összes szőrszálat
- használható a hónaljon, a mellkason, a hason, a vállakon, az ágyék vidékén és a lábakon
- száraz és nedves borotválkozásra alkalmas
- nagyon kíméli a bőrt
- borotvál és nyír
Műszaki leírás:
- lekerekített hegy és hipoallergén borotvafej – védi a bőrt az irritálással szemben
- a vágás szélessége 32 mm
- testszőrzet fésű – a 3 mm-es természetes magasság levágásához
- az akkumulátor állapotjelzője – az akkumulátor feltöltésének állapotát mutatja
- vízálló kivitel – folyóvíz alatt is használható
- ergonomikus gumimarkolat – biztosítja a kényelmes kezelést nedves állapotban is
- 50 perc vezeték nélküli használat
A használat menete:
A mellékelt útmutató szerint járjon el.
Letölthető:
Használati utasítás megtalálható ITT
Tulajdonságok
Tápegység típusa | akkumulátoros/ hálózati |
Hatás | vízállóság |
A Philips márka számos háztartás számára ismerős. A hét kék betűs logó, a csillagokat és hullámvonalakat tartalmazó címerpajzzsal több mint 120 éve kísér már bennünket. Története során a Philips az egészségügyi ellátás, az életstílus és a világítástechnika területén rendkívül megbízható vezető márkaként szerzett hírnevet magának.
A Philips & Co. társaságot 1891-ben, a hollandiai Eindhovenben alapították. Célja a villamosítás terjedésével egyre növekvő izzólámpa-kereslet lefedése volt. A kampányok közül az egyik legelső 1898-ban indult, amikor is Anton Philips marketingeszközként holland népviseletet ábrázoló képeslap-sorozatot használt, s minden lapra rátette az izzólámpákból kirakott Philips szót.
A Philips társaság fokozatosan más területekre is orientálódni kezdett. A Philips ma a szívbetegségben szenvedők kezelése, az akut ellátás, az otthoni ápolás, az energiatakarékos világítástechnikai megoldások és az új világítási alkalmazások területén, de a férfiak borotválkozása, és a fogápolás terén is vezetőnek számít. Érdeklődése középpontjában mindig is az innováció és a legújabb technológiák fogyasztók kényelmét célzó bevezetése állt. Az "értelem és egyszerűség" alapelv tükrözi a Philips piacorientáltság iránti elkötelezettségét, s azt, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat kínál, amelyek megfelelnek a márkaígéretnek: "Önnek terveztük, egyszerű és modern használatra."
A Philips az iparfumeria.hu internetes oldalakon ügyfeleinek férfi és női termékeket is kínál, elsősorban az arc- a haj- és a testápolást szolgáló személyi ápolás sorozatból. Megtalálhatók a fog- és fogínyápolás sorozatba tartozó, szabadalmaztatott szónikus technológiával készült Philips Sonicare fogkefék is, a tisztára mosott fogak tökéletességének érzéséért.
A Philips bemutatta "az innováció és Ön" új márkasorozatát, amely abból a meggyőződésből indul ki, hogy az innovációnak csak akkor van értelme, ha az ügyfelek valódi igényeit és kívánságait megértjük.
A Philips márka a hagyományos és bevált értékek közé tartozik, és ma az innováció és az ügyféligények maximális hangsúlyozásával azonosítja magát. A Philips termékek a hagyományos értékek legjavát adják, ötvözve a legújabb trendekkel.