


Milyen az életöröm illata? Olyan, mint a női Mexx Woman Eau de Parfum. A virágokkal és gyümölcsökkel teli, optimista illatkompozíció által még erőteljesebben fogja élvezni az örömteli pillanatokat. Amint megszagolja, azonnal imádni fogja.
- üde, gyümölcsös-virágos kompozíció
- minden optimizmusban bővelkedő nő imádni fogja
- mindennapos viseletre ideális
Az illat összetétele
Az illatkompozíció nyitányát a feketeribizlivel kellemesen aláfestett citrom és a bergamott üde akkordjai uralják. Később lassan kibontakozik a rózsa, a gyöngyvirág és az aromás jázmin is. Alapillatában pedig finom ámbrával, cédrussal és érzéki szantálfával nyűgözi el.
Az illat története
A 2000. évi női Mexx Woman parfüm az olyan modern nők számára jelenti a megfelelő választást, akik minden egyes napot szeretnek kiélvezni. Illatjegyei remekül kiemelik viselője természetes szépségét és fokozzák életszeretetét.
Összetétel
Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan. | feketeribizli, bergamott, citrom |
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető. | jázmin, gyöngyvirág, rózsa |
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat. | szantálfa, borostyán, cédrus |
Az illat fajtája | citrusos |
Teljes összetevőlista
AQUA/WATER/EAU, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, PARFUM / FRAGRANCE, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, CETYL HYDROXYETHYLCELLULOSE, COCO-GLUCOSIDE, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, POLYQUATERNIUM-7, SODIUM HYDROXIDE, HYDRATED SILICA, SODIUM PHOSPHATE.
A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Mexx parfümök | A márka bölcsőjénél Rattan Chadha, a sikeres divattervező állt, aki saját divatkollekcióját 1970-ben, Hollandiában kezdte árusítani. Jelenlegi nevét azonban csak tizenhat évvel később kapta, amikor is két korábban független márka, a Moustache (férfi - M) és az Emmanuelle (női - W), egyesült, miközben az „XX” két csókot szimbolizál. Ma a Mexx termékek világszerte több mint 55 országban kaphatók.
A Mexx a soha nem alvó nagyváros nyüzsgéséből merít inspirációt. A ruházaton és minőségi kozmetikumokon kívül dioptriás szemüvegeket és napszemüvegeket, valamint egyéb kiegészítőket is készít. Üde, élénk és fiatalos energiát sugárzó illatai megalkotásában olyan sikeres parfümőrökkel működik együtt, mint Benoist Lapouza vagy Nathalie Lorson.
A cég filozófiájájának hét pillére: intelligencia, lelkesedés, energia, tisztesség, hitelesség, pozitivitás és sokszínűség. A Mexx nagy súlyt fektet a környezetvédelemre, és az állatok jólétével is foglalkozik - például a közelmúltban ideiglenesen felfüggesztette az angóragyapjú vásárlását, az egyes nyúltenyészetekben készült, drasztikus videókra reagálva.
A Mexx, a parfümök mellett tusfürdőket, testápolókat, borotválkozás utáni vizeket és hasonlókat is kínál. A Mexx fő célcsoportja a fiatalabb korosztály, ami az említett készítmények csomagolásában is tükröződik. Amennyiben szabad szellemű optimistának tartja magát, és egyéniségét még jobban ki szeretné hangsúlyozni, az Ön számára pontosan a Mexx az igazi.
A Mexx márka egyértelműen vonzó azok számára, akik sportosak, teljes életet akarnak élni, tudják, hogyan kell szórakozni, és nem a luxust, hanem elérhető áron kapható, modern illatokat keresnek.