Mexx Spring is Now Woman

eau de toilette nőknek 40 ml

Mexx Spring is Now Woman eau de toilette nőknek 40 ml
Mexx Spring is Now Woman eau de toilette nőknek 40 ml
Mexx Spring is Now Woman eau de toilette nőknek 40 ml
Mexx Spring is Now Woman eau de toilette nőknek 40 ml
Mexx Spring is Now Woman eau de toilette nőknek 40 ml
Mexx Spring is Now Woman eau de toilette nőknek 40 ml
Mexx Spring is Now Woman eau de toilette nőknek 40 ml
Mexx Spring is Now Woman eau de toilette nőknek 40 ml
40 ml

Kód: MEX0306 | Ez a termék jelenleg nem elérhető

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Mexx Spring is Now Woman
40 ml

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Mexx Spring is Now Woman parfüm leírása

A különleges Mexx Spring is Now Woman parfüm egy olyan tiszta női illat, melynek köszönhetően Önön egyetlen társaság sem tud csak majd úgy keresztülnézni.

  • virágos -gyümölcsös illat
  • optimista nőnek
  • nappali viseletre, főleg meleg időjáráshoz

Összetétel

Alap
palisander
Fej
alma, feketeribizli
Szív
gyöngyvirág, rózsa
Az illat fajtája
gyümölcsös, virágos

Mexx a márkáról

Mexx parfümök | A márka bölcsőjénél Rattan Chadha, a sikeres divattervező állt, aki saját divatkollekcióját 1970-ben, Hollandiában kezdte árusítani. Jelenlegi nevét azonban csak tizenhat évvel később kapta, amikor is két korábban független márka, a Moustache (férfi - M) és az Emmanuelle (női - W), egyesült, miközben az „XX” két csókot szimbolizál. Ma a Mexx termékek világszerte több mint 55 országban kaphatók.
A Mexx a soha nem alvó nagyváros nyüzsgéséből merít inspirációt. A ruházaton és minőségi kozmetikumokon kívül dioptriás szemüvegeket és napszemüvegeket, valamint egyéb kiegészítőket is készít. Üde, élénk és fiatalos energiát sugárzó illatai megalkotásában olyan sikeres parfümőrökkel működik együtt, mint Benoist Lapouza vagy Nathalie Lorson.
A cég filozófiájájának hét pillére: intelligencia, lelkesedés, energia, tisztesség, hitelesség, pozitivitás és sokszínűség. A Mexx nagy súlyt fektet a környezetvédelemre, és az állatok jólétével is foglalkozik - például a közelmúltban ideiglenesen felfüggesztette az angóragyapjú vásárlását, az egyes nyúltenyészetekben készült, drasztikus videókra reagálva.
A Mexx, a parfümök mellett tusfürdőket, testápolókat, borotválkozás utáni vizeket és hasonlókat is kínál. A Mexx fő célcsoportja a fiatalabb korosztály, ami az említett készítmények csomagolásában is tükröződik. Amennyiben szabad szellemű optimistának tartja magát, és egyéniségét még jobban ki szeretné hangsúlyozni, az Ön számára pontosan a Mexx az igazi.
A Mexx márka egyértelműen vonzó azok számára, akik sportosak, teljes életet akarnak élni, tudják, hogyan kell szórakozni, és nem a luxust, hanem elérhető áron kapható, modern illatokat keresnek.