Mexx Life is Now for Him

borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 50 ml

Mexx Life is Now for Him borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 50 ml
Mexx Life is Now for Him borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 50 ml
Mexx Life is Now for Him borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 50 ml
Mexx Life is Now for Him borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 50 ml
Mexx Life is Now for Him borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 50 ml
Mexx Life is Now for Him borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 50 ml
Mexx Life is Now for Him borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 50 ml
Mexx Life is Now for Him borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 50 ml
borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 50 ml

Kód: MEX0374 | Ez a termék jelenleg nem elérhető

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Mexx Life is Now for Him
borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 50 ml

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Mexx Life is Now for Him parfüm leírása

A kiváló minőségű Mexx Life is Now for Him férfi borotválkozás utáni arcvíz tökéletesen egészíti ki az azonos sorozat illatait. Felfrissíti, illatossá teszi és új energiával látja el a borotválkozás után irritált és kipirosodott arcbőrt.

Mexx a márkáról

Mexx parfümök | A márka bölcsőjénél Rattan Chadha, a sikeres divattervező állt, aki saját divatkollekcióját 1970-ben, Hollandiában kezdte árusítani. Jelenlegi nevét azonban csak tizenhat évvel később kapta, amikor is két korábban független márka, a Moustache (férfi - M) és az Emmanuelle (női - W), egyesült, miközben az „XX” két csókot szimbolizál. Ma a Mexx termékek világszerte több mint 55 országban kaphatók.
A Mexx a soha nem alvó nagyváros nyüzsgéséből merít inspirációt. A ruházaton és minőségi kozmetikumokon kívül dioptriás szemüvegeket és napszemüvegeket, valamint egyéb kiegészítőket is készít. Üde, élénk és fiatalos energiát sugárzó illatai megalkotásában olyan sikeres parfümőrökkel működik együtt, mint Benoist Lapouza vagy Nathalie Lorson.
A cég filozófiájájának hét pillére: intelligencia, lelkesedés, energia, tisztesség, hitelesség, pozitivitás és sokszínűség. A Mexx nagy súlyt fektet a környezetvédelemre, és az állatok jólétével is foglalkozik - például a közelmúltban ideiglenesen felfüggesztette az angóragyapjú vásárlását, az egyes nyúltenyészetekben készült, drasztikus videókra reagálva.
A Mexx, a parfümök mellett tusfürdőket, testápolókat, borotválkozás utáni vizeket és hasonlókat is kínál. A Mexx fő célcsoportja a fiatalabb korosztály, ami az említett készítmények csomagolásában is tükröződik. Amennyiben szabad szellemű optimistának tartja magát, és egyéniségét még jobban ki szeretné hangsúlyozni, az Ön számára pontosan a Mexx az igazi.
A Mexx márka egyértelműen vonzó azok számára, akik sportosak, teljes életet akarnak élni, tudják, hogyan kell szórakozni, és nem a luxust, hanem elérhető áron kapható, modern illatokat keresnek.