Mexx Forever Classic Never Boring for Him Eau de Toilette uraknak

2×
Mexx Forever Classic Never Boring for Him Eau de Toilette uraknak
Mexx Forever Classic Never Boring for Him Eau de Toilette uraknak
50 ml
3 300Ft

6 600,00Ft / 100 ml, áfával
Kód: MEX00567 | Raktáron
1
Express One (Transoflex)
csütörtök 2021. 06. 17.
Személyes átvétel
csütörtök 2021. 06. 17.

Leírás Mexx Forever Classic Never Boring for Him
Összetétel

Innovatív, aromatikus illat, modern férfiaknak. A Mexx Forever Classic Never Boring for Him különlees, fás illata megnöveli minden férfi önbizalmát. Tökéletes kiegészítője a stílusos férfinak, akinek fontos a minőség és az elegancia. Ideális társ a mindennapokra, és különleges alkalmakra is viselhető.

  • általános viseletre, de különleges alkalmakra is
  • modern, elegáns férfiaknak
  • aromás-fás illat

Illat összetétele
A bergamot, a lédús vörös narancs, a frissítő citrom és grapefruit rejlik a Mexx nyitó tónusaiban. Az üde akkorok rendkívül jól illenek a rozmaring, eukaliptusz és a romantikus jázmin illatához. Legtovább bőrén a csábító pacsuli, hideg borostyán, misztikus szantálfa, és a cédrus fás tónusai maradnak meg, az illat alapjából.

Illat története
A Mexx Man Forever Classic Never Boring for Him illat 2018-ban született. Férfias illatát jól kiegészíti a letisztult flakon is, amelyet a masszív szürke kupakon kívül a parfüm neve díszíti az átlátszó flakonon. Elegáns, időtlen illat, amely remek mindennapi kiegészítője minden férfinak.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
vérnarancs, bergamott, grapefruit, citrom
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
rozmaring, eukaliptusz, jázmin
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
szantálfa, borostyán, pacsuli, cédrus
Az illat fajtája
aromás, fás

Mexx a márkáról

Mexx parfümök | A márka bölcsőjénél Rattan Chadha, a sikeres divattervező állt, aki saját divatkollekcióját 1970-ben, Hollandiában kezdte árusítani. Jelenlegi nevét azonban csak tizenhat évvel később kapta, amikor is két korábban független márka, a Moustache (férfi - M) és az Emmanuelle (női - W), egyesült, miközben az „XX” két csókot szimbolizál. Ma a Mexx termékek világszerte több mint 55 országban kaphatók.
A Mexx a soha nem alvó nagyváros nyüzsgéséből merít inspirációt. A ruházaton és minőségi kozmetikumokon kívül dioptriás szemüvegeket és napszemüvegeket, valamint egyéb kiegészítőket is készít. Üde, élénk és fiatalos energiát sugárzó illatai megalkotásában olyan sikeres parfümőrökkel működik együtt, mint Benoist Lapouza vagy Nathalie Lorson.
A cég filozófiájájának hét pillére: intelligencia, lelkesedés, energia, tisztesség, hitelesség, pozitivitás és sokszínűség. A Mexx nagy súlyt fektet a környezetvédelemre, és az állatok jólétével is foglalkozik - például a közelmúltban ideiglenesen felfüggesztette az angóragyapjú vásárlását, az egyes nyúltenyészetekben készült, drasztikus videókra reagálva.
A Mexx, a parfümök mellett tusfürdőket, testápolókat, borotválkozás utáni vizeket és hasonlókat is kínál. A Mexx fő célcsoportja a fiatalabb korosztály, ami az említett készítmények csomagolásában is tükröződik. Amennyiben szabad szellemű optimistának tartja magát, és egyéniségét még jobban ki szeretné hangsúlyozni, az Ön számára pontosan a Mexx az igazi.
A Mexx márka egyértelműen vonzó azok számára, akik sportosak, teljes életet akarnak élni, tudják, hogyan kell szórakozni, és nem a luxust, hanem elérhető áron kapható, modern illatokat keresnek.

Értékelés Mexx Forever Classic Never Boring for Him2