Mexx BlackEau de Toilette hölgyeknek

12×
Mexx Black Eau de Toilette hölgyeknek
Mexx Black Eau de Toilette hölgyeknek
30 ml
4 580Ft

Kód: MEX0026 | Raktáron
1
Express One (Transoflex)
szerda 2020. 10. 28.
Személyes átvétel
szerda 2020. 10. 28.

Mexx Black parfüm leírása
Összetétel

Női titokzatosság és ellenállhatatlan vonzerő megtestesítője a Mexx Black női eau de toilette. Gyümölcsös és virágos illatok csábító kombinációja mindennapi viseletre. Üde és játékos kombináció új élmények utáni féktelen vágyat ébreszt és kiemeli viselője egyediségét.

  • energikus és magabiztos nőknek
  • remek választás esti viseletre
  • orientális virágos illat

Illat összetétele:
A fejillatában megszólítja a frézia, bazsarózsa és körömvirág, amit a fekete ribizli különlegesen édes jegyei még inkább hangsúlyoznak. Míg végül elér szívéhez a bódítóan érzéki kajszibarack, a gyöngéd romantikus lótusz és licsi gyümölcsös illata. A Black Woman Eau de Toilette alapillatát szantálfa, energiát sugárzó borostyán és az illat intenzitását fokozó vanília érzéki jegyei alkotják.

Illat története:
Az illat 2009-ben jelent meg először és igazán új, friss energiát hozott a Mexx parfüm családba. A Mexx Black Woman Eau de Toilette parfümmel mindig és mindenhol úgy fog ragyogni, akár a nyári nap. Tiszta, enyhén édeskés illatával bárkit elcsábíthat.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
frézia, orvosi körömvirág, feketeribizli, bazsarózsa
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
licsi, lótusz, körte, virginiai boróka, sárgabarack
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
borostyán, szantálfa, vanília
Az illat fajtája
orientális, virágos

Mexx a márkáról

p>Mexx parfümök | A márka bölcsőjénél Rattan Chadha, a sikeres divattervező állt, aki saját divatkollekcióját 1970-ben, Hollandiában kezdte árusítani. Jelenlegi nevét azonban csak tizenhat évvel később kapta, amikor is két korábban független márka, a Moustache (férfi - M) és az Emmanuelle (női - W), egyesült, miközben az „XX” két csókot szimbolizál. Ma a Mexx termékek világszerte több mint 55 országban kaphatók.
A Mexx a soha nem alvó nagyváros nyüzsgéséből merít inspirációt. A ruházaton és minőségi kozmetikumokon kívül dioptriás szemüvegeket és napszemüvegeket, valamint egyéb kiegészítőket is készít. Üde, élénk és fiatalos energiát sugárzó illatai megalkotásában olyan sikeres parfümőrökkel működik együtt, mint Benoist Lapouza vagy Nathalie Lorson.
A cég filozófiájájának hét pillére: intelligencia, lelkesedés, energia, tisztesség, hitelesség, pozitivitás és sokszínűség. A Mexx nagy súlyt fektet a környezetvédelemre, és az állatok jólétével is foglalkozik - például a közelmúltban ideiglenesen felfüggesztette az angóragyapjú vásárlását, az egyes nyúltenyészetekben készült, drasztikus videókra reagálva.
A Mexx, a parfümök mellett tusfürdőket, testápolókat, borotválkozás utáni vizeket és hasonlókat is kínál. A Mexx fő célcsoportja a fiatalabb korosztály, ami az említett készítmények csomagolásában is tükröződik. Amennyiben szabad szellemű optimistának tartja magát, és egyéniségét még jobban ki szeretné hangsúlyozni, az Ön számára pontosan a Mexx az igazi.
A Mexx márka egyértelműen vonzó azok számára, akik sportosak, teljes életet akarnak élni, tudják, hogyan kell szórakozni, és nem a luxust, hanem elérhető áron kapható, modern illatokat keresnek.

Értékelés Mexx Black12