Mexx BlackEau de Toilette uraknak

18×
Mexx Black Eau de Toilette uraknak
Mexx Black Eau de Toilette uraknak
Ingyenes kiszállítás
50 ml
4 880Ft

Kód: MEX0165 | Raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Most minden rendelést ingyenesen szállítunk.
Express One (Transoflex)
hétfő 2020. 12. 07.
Személyes átvétel
szombat 2020. 12. 05.

Mexx Black parfüm leírása
Összetétel

Mutassa meg a szenvedélyes oldalát. A férfi Mexx Black Eau de Toilette segítségére lesz ebben. A gyümölcsök, virágok és fák illatjegyeinek tüzes társulása bátorságot ad Önnek ahhoz, hogy mindennel megbirkózzon, amivel szakmai és magánéletében találkozik. Kényeztesse magát az energia és inspiráció fuvallatával, és álljon az új élmények elébe.

  • aromás és fás illat
  • a modern férfi időtlen kiegészítője
  • zűrös napokra és romantikus estékre

Az illat összetétele
Először beleszagolva a zamatos mandarinnal édesített és csípős borssal különlegessé tett frissítő, vizes illatjegyeket érzi meg. Ezután kibontakoznak az illatkompozícióban a tündérrózsa és a különleges virginiai boróka lágy akkordjai. Egzotikus pacsuli, ámbra és szantálfa alkotta férfias alapillata optimistává teszi.

Az illat története
A 2009. évi Mexx Black parfümből öröm és energia árad. Izgalmas illatjegyei új helyek megismerésére csábítják, és minden felejthetetlen kalandjának nélkülözhetetlen kellékévé válnak.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
bors, mandarin, vízi tónusok
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
tündérrózsa, virginiai boróka
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
pacsuli, borostyán, szantálfa
Az illat fajtája
aromás, fás

Mexx a márkáról

p>Mexx parfümök | A márka bölcsőjénél Rattan Chadha, a sikeres divattervező állt, aki saját divatkollekcióját 1970-ben, Hollandiában kezdte árusítani. Jelenlegi nevét azonban csak tizenhat évvel később kapta, amikor is két korábban független márka, a Moustache (férfi - M) és az Emmanuelle (női - W), egyesült, miközben az „XX” két csókot szimbolizál. Ma a Mexx termékek világszerte több mint 55 országban kaphatók.
A Mexx a soha nem alvó nagyváros nyüzsgéséből merít inspirációt. A ruházaton és minőségi kozmetikumokon kívül dioptriás szemüvegeket és napszemüvegeket, valamint egyéb kiegészítőket is készít. Üde, élénk és fiatalos energiát sugárzó illatai megalkotásában olyan sikeres parfümőrökkel működik együtt, mint Benoist Lapouza vagy Nathalie Lorson.
A cég filozófiájájának hét pillére: intelligencia, lelkesedés, energia, tisztesség, hitelesség, pozitivitás és sokszínűség. A Mexx nagy súlyt fektet a környezetvédelemre, és az állatok jólétével is foglalkozik - például a közelmúltban ideiglenesen felfüggesztette az angóragyapjú vásárlását, az egyes nyúltenyészetekben készült, drasztikus videókra reagálva.
A Mexx, a parfümök mellett tusfürdőket, testápolókat, borotválkozás utáni vizeket és hasonlókat is kínál. A Mexx fő célcsoportja a fiatalabb korosztály, ami az említett készítmények csomagolásában is tükröződik. Amennyiben szabad szellemű optimistának tartja magát, és egyéniségét még jobban ki szeretné hangsúlyozni, az Ön számára pontosan a Mexx az igazi.
A Mexx márka egyértelműen vonzó azok számára, akik sportosak, teljes életet akarnak élni, tudják, hogyan kell szórakozni, és nem a luxust, hanem elérhető áron kapható, modern illatokat keresnek.

Értékelés Mexx Black18