Max FactorExcess Intensity szemhéjtus

Max Factor Excess Intensity szemhéjtus
Max Factor Excess Intensity szemhéjtus
Spóroljon
4 640Ft

Spóroljon 40%
árnyalat 06 Brown 2 g
2 740Ft

137 000,00Ft / 100 g, áfával
10% a notino kóddal
Másolja be a kódot a kosárnál
Nem érvényesíthető a kedvezményben vagy kiárusításban lévő termékekre.
Kód: MXF0504 | Raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Vágjon bele a bevásárlásba és részesüljön 10% kedvezményben az összes parfümre és kozmetikumra a notino kóddal. A kedvezmény nem érvényes az akciós és a kiárusított termékekre.
Express One (Transoflex)
csütörtök 2021. 09. 23.
Személyes átvétel
csütörtök 2021. 09. 23.

Tulajdonságok

Árnyalat
arany
Konzisztencia
fluid

Max Factor a márkáról

A Max Factor kozmetikai márka a sminkelés egyik legragyogóbb csillaga a piacon. A márka történelme a 20. század elején indult. A „filmcsillagok sminkmestereinek sminkje“ reklámszöveg híven tükrözi a hollywoodi aranykort és a márka fejlődésének történetét. Abban az időben ugyanis a filmvásznon a sminkkel kapcsolatban csak egyetlen név jelent meg.

Max Factor egy lengyel kozmetikai tanácsadó volt, aki 1914-ben azért költözött Los Angelesbe, hogy közelebb kerüljön az akkor induló filmiparhoz. Itt alapította meg szépítőszer-üzletét, és a filmszínészek hamarosan már olyan tanácsokért keresték fel, hogy hogyan mutathatnak a filmvásznon a lehető legjobban. A sminkmesterek is izgatottan várták az új termékeket. Ugyanakkor Max Factor hitt abban, hogy a smink varázsának minden nő számára hozzáférhetőnek kell lennie. Így a történelem során elsőként válhattak a széles közönség számára is elérhetővé a smink készítésére szolgáló szerek.

A márka több mint 100 éves fennállása alatt számtalan ikonikus termék született. Ezek közül a legelső pont a filmvászonra való Max Factor alapozó, illetve az arany hajpor volt. Az utóbbi években többek között a Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál és a Max Factor Lipfinity tartós rúzs öregbítette a márka hírnevét.

Értékelés Max Factor Excess Intensity