Max Factor 2000 Calorie

szempillaspirál a dús pillákért

9×
Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál a dús pillákért
Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál a dús pillákért
Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál a dús pillákért
árnyalat 01 Black 9 ml
1 550Ft

Kód: MXF0004 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 12. 18., kedd
Személyes átvétel
2018. 12. 18., kedd
Max Factor 2000 Calorie
árnyalat 01 Black 9 ml | 1 550Ft

Max Factor 2000 Calorie kozmetika leírása

A minőségi Max Factor 2000 Calorie 2000 Calorie szempillaspirál maximális hosszúságot és hihetetlen volument ad a szempilláinak.

Tulajdonságok:

  • kiemeli a szem formáját
  • jelentős mértékben sűríti a szempillákat
  • nem kenődik szét
  • gyorsan és könnyen alkalmazható

Használata:
Vigye fel a szempillafestéket finoman húzva a spirált a szempillák tövétől egészen a végükig. A még nagyobb hatás érdekében vigyen fel több réteget.

Tulajdonságok

Szempillaspirál típusa
Szín
fekete
Vízálló
nem

Max Factor a márkáról

A Max Factor kozmetika a sminktermék piac legfényesebb állócsillagai közé tartozik. A "Max Factor - filmsztárok sminkeseinek make-up-ja" reklámszlogen nem reklámtrükk, hanem a márka valóságának és történelmi fejlődésének visszatükröződése. A Max Factor és a filmipar kapcsolata a kezdetektől tart, de a márka nagyon hamar megcélozta a mozivásznon kívüli mindennapi igényeket is. A nagyközönség ma ezért ugyanolyan készítményekkel kényeztetheti magát, mint Julie Roberts, Gwyneth Paltrow, Renée Zelweger és más filmsztárok.
Amennyiben azt hitte, hogy a márkanév valamilyen "maximális faktorra" utal, nagyot tévedett. Max Factor ugyanis egy orosz kozmetikus neve, aki a 20. század elején, a cári udvarból Amerikába emigrált. Los Angelesben megalapította első üzletét, ahol sminkeket és paróka-kellékeket árusított. A Max Factor Company cég tényleges megalapítása 1909-ben történt, és gőzerővel beindult az új kozmetikai készítmények fejlesztése. A Max Factor már a kezdetekben nagy népszerűségre tett szert a filmiparban. A színészek tanácsokat kértek, hogy hogyan kell a legjobban kinézni a vásznon, a sminkesek türelmetlenül várták az új készítményeket, és a Max Factor márka egymás után fejlesztette ki a kozmetikai slágereket.
A Max Factor 1914-ben jött elő sokkal könnyebben felvihető, sőt az arcbőrt is jobban kímélő sminkjével. 1920-ban dobta piacra az első, hétköznapi használatra szánt alapozót, és híressé vált a hajra hinthető aranypora, a szív alakú ajkak és a sminkelésnél alkalmazott új színek is - a Max Factor márka állandóan újabb lehetőségekkel állt elő a sminkelés és a dekoratív kozmetika terén. Érdekesség, hogy Max Factor termékeket használt az amerikai hadsereg is a 2. világháborúban, hogy elrejtsék az arcukat ellenség elől.
Ma a Max Factor márkanév alatt megtaláljuk a teljes sminktermék-skálát - a púderoktól és színező krémektől a szempillaspirálokon, szemfestékeken át egészen a rúzsokig vagy a korrektorokig. A kortárs örökzöldek közé tartozik a Max Factor 2000 Calorie dúsító szempillaspirál, a Max Factor Colour Adept folyékony alapozó, a Max Factor MasterTouch korrektor, vagy például a Max Factor Max Effect Mono szemfesték.
Amennyiben minőségi és ápoló összetételű, kényelmesen alkalmazható divatos újdonságokra és professzionális eredményt produkáló készítményekre vágyik, tekintse meg a Max Factor kozmetika termékkínálatát! Minden Max Factor termék tiszteletben tartja az arcbőr természetes szükségleteit és a mai felhasználók igényeit. Ma a make-up és a smink számos nő szokásos, napi tevékenységének része. A modern dekoratív kozmetikumoktól megkövetelik, hogy használatuk problémamentes, egyszerű és főleg gyors legyen, valamint rengeteg árnyalatú és sokféle típusú készítmény szerepeljen a kínálatukban.
Akár természetes, hétköznapokban viselendő, akár különleges alkalomra szóló, drámaibb megjelenést szeretne elérni, a Max Factor kozmetikumokra mindig támaszkodhat.