Mary Kay TimeWise Matte-Wear

mattító make-up kombinált és zsíros bőrre

2×
Mary Kay TimeWise Matte-Wear mattító make-up kombinált és zsíros bőrre
Mary Kay TimeWise Matte-Wear mattító make-up kombinált és zsíros bőrre
Mary Kay TimeWise Matte-Wear mattító make-up kombinált és zsíros bőrre
Mary Kay TimeWise Matte-Wear mattító make-up kombinált és zsíros bőrre
Mary Kay TimeWise Matte-Wear mattító make-up kombinált és zsíros bőrre
Mary Kay TimeWise Matte-Wear mattító make-up kombinált és zsíros bőrre
Mary Kay TimeWise Matte-Wear mattító make-up kombinált és zsíros bőrre
Mary Kay TimeWise Matte-Wear mattító make-up kombinált és zsíros bőrre
Mary Kay TimeWise Matte-Wear mattító make-up kombinált és zsíros bőrre
Mary Kay TimeWise Matte-Wear mattító make-up kombinált és zsíros bőrre
Mary Kay TimeWise Matte-Wear mattító make-up kombinált és zsíros bőrre
árnyalat 6 Ivory 29 ml
6 590Ft

Kód: MKY0095 | Több mint 20 db a raktáron
db
Csomagküldő – átvevőhely
már holnap 2018. 12. 11., kedd
Személyes átvétel
már holnap 2018. 12. 11., kedd
Mary Kay TimeWise Matte-Wear
árnyalat 6 Ivory 29 ml | 6 590Ft

Mary Kay TimeWise Matte-Wear kozmetika leírása

A kiváló minőségű Mary Kay TimeWise Matte-Wear alapozó egységesíti az arcbőre színárnyalatát és elfedi az apróbb hibáit.

Tulajdonságok:

  • kisimítja az arcbőr felszínét
  • matt hatást ad az arcbőrnek
  • kiváló fedőképesség
  • hosszan tartó hatás

Használata:
Vigye fel gyengéd mozdulatokkal az alapozót az arcára az ujjaival, szivaccsal vagy ecsettel, majd kenje szét alaposan és egyenletesen.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
kevert, zsíros
Bőrprobléma alapján
pórusok és zsíros bőr
Konzisztencia
folyékony alapozó

Mary Kay a márkáról

Mary Kay eredete a távoli tengerentúlról származik. Éppen az ugyanolyan nevű hölgy gondoskodott arról 1963 - ban, hogy az ismert Mary Kay logót új vásárlók is megismerjék. A háromgyerekes anya belefogott ezen kozmetikai márka termékeinek a gyártásába nagy és fékezhetetlen lendülettel. Ezen legismertebb amerikai kozmetikai márka házaló kereskedéssel indult, majd később 29 államban kerültek forgalmazásba a termékek. A Mary Kay főleg a termékek hatékonyságával igyekezett lenyűgözni a vásárlóit. Főleg az otthonokban használják a termékeit.