Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh Eau de Toilette hölgyeknek

Spóroljon 43%
- parfüm leírása
- a márkáról
- Értékelés 15
Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh parfüm leírásaÖsszetétel
A Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh női Eau de Toilette olyan, mint egy romantikus séta a virágzó réten. Élvezze ön is ezt a különlegesen összeválogatott virágcsokrot!
- édes, virágos-gyümölcsös illat
- elegáns nőnek
- mindennapi viseletként ideális
Az illat összetétele
Fejillata édesen üdítő - ízletes málna, grapefruit, körte és könnyed zöld jegyek egyesülnek benne. Kis idő után megjelenik az elegáns virágos szív, melyben megérzi az érzéki jázmin, vadrózsa, ibolya, finom almavirág és zamatos licsi illatát. Az illatkompozíció alapját érzéki pézsma, aromás szilva és melengető cédrusfa alkotja.
Az illat története
Az Eau de Toilette a klasszikus Daisy illat varázslatos újraértelmezése, annak gyümölcsösebb és izgalmasabb változata. Az a nő, akinek a Daisy Eau So Fresh illatát megalkották, gyöngéd és energikus, kifinomult, de nem túl komoly és szereti az életet. Az illat 2011-ben került forgalomba.
Összetétel
- FejÚn. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
- körte, málna, grapefruit, zöld tónusok
- SzívÚn. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
- ibolya, jázmin, almafa virága, licsi, rózsa
- AlapÚn. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
- pézsma, virginiai boróka, szilva
- Az illat fajtája
- gyümölcsös, virágos
Marc Jacobs a márkáról
Marc Jacobs amerikai divattervező már több mint negyed évszázada a divatvilág határait feszegeti. Munkái egyediek, meglepőek és inspirálóak. Sikerének titka a merészségben, az árral szemben haladás vágyában és a nem várt szépség felfedezésében rejlik.
Marc Jacobs a 60-as években született New Yorkban és Parson‘s School of Design iskolában végzett. Már 1986-ban megtervezte első saját neve alatt megjelenő kollekcióját, egy évvel később pedig a világ legfiatalabb elismert divattervezője lett. Sikere a kilencvenes években még tovább nőtt. Saját márkát alapított és kinevezték a Louis Vuitton divatház kreatív igazgatójává. Ő hozta létre a társaság történetének első ready-to-wear kollekcióját. 2013-tól kizárólag saját alkotásain dolgozik.
Egyedi stílusát fokozatosan a szépségiparba is bevitte. Itt sem adta fel azt az elvét, hogy a parfümnek - a divathoz hasonlóan - ki kell tudni fejeznie egyediségünket és személyiségünket. Minden Marc Jacobs parfüm különleges, valami szokatlannal átszőtt és mindig fényűző. A virágos dizájn üvegcsékbe zárt Marc Jacobs Daisy vagy a későbbi kiadású Marc Jacobs Decadence napjainkra legendássá vált.