Lacoste Match Point Eau de Toilette uraknak

Lacoste Match Point Eau de Toilette uraknak
Lacoste Match Point Eau de Toilette uraknak
Spóroljon
28 750Ft

Spóroljon 25%
100 ml
21 330Ft

21 330,00Ft / 100 ml, áfával
Kód: LAC03863 | Raktáron
1
Termékmintát csatolunk rendeléséhez. Abban az esetben, ha nem tetszik Önnek, ingyenesen visszaküldheti nekünk a nagy kiszerelésű terméket.Szeretnék többet tudni
Express One (Transoflex)
péntek 2021. 06. 18.
Személyes átvétel
péntek 2021. 06. 18.

Leírás Lacoste Match Point
Összetétel

A fordulópont, amikor minden Önön múlik. Az egyedülálló pillanat, amikor mindent kockára kell tennie. A Lacoste Match Point a fontos percek minden intenzív, felkavaró érzelmét magába sűríti. Illata minden nap arra szólítja Önt, hogy mindig ragadja meg a lehetőségeket és adja a maximumot a győzelem érdekében.

  • férfias energiával teli, aromás, fás illat
  • bátorságot kölcsönöz a férfiaknak a mindennapi ügyekben és a szerelemben is
  • a sportosan elegáns üvegcséjű illatot 2020-ban mutatták be

Az illat összetétele
Érzékeit először a bazsalikom energikus illata keríti hatalmába, amelyet az encián tesz teljessé. A zöld jegyek kettőse a cél felé mutató mozdulatokhoz elengedhetetlen lélegzetet idézi. Utánuk erőt érezhet, amelyet most a vetiver és a kaszmerán intenzíven fás jegyei jelképeznek. Mindezek úgy kerítik hatalmukba az érzékeket, mint egy energiahullám, amikor Ön eldönti, hogy győzni fog.

Az illat története
A Lacoste Match Point egy gondolat jegyében született: bármi lehetséges, és az élet nem más, mint egy gyönyörű sport. Megjelenésével egyben új pillért is épített a Lacoste márka parfümportfóliójában. Az illat olyan összefüggésekre lel, amelyek a sportban és az azon kívüli életben is megjelennek, majd ezeket illatkompozíciójával értelmezi.

Első pillantásra észreveheti, hogy az Eau de Toilette a teniszre utal, amely nemcsak az illatnak, hanem a márkának is elválaszthatatlan része. Az üvegcse alját úgy formázták, hogy a mérkőzést eldöntő labda lenyomatát idézze, a kupakot pedig maga René Lacoste teniszütője díszíti. A fehér címkét egy teniszpálya vonala választja ketté, ahol az izgalmas mérkőzés is játszódik.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
rózsabors
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
tárnics
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
kaszmerán, vetiverfű
Az illat fajtája
aromás, fás

Lacoste a márkáról

A Lacoste a divaton kívül a parfümök világában is a kötetlen elegancia jelképe. A márka kezdetben csak sportruházat gyártásával foglalkozott, és a híres teniszező, René Lacoste alapította 1933-ban. A francia bajnok számára fontos volt, hogy játék közben jól érezze magát, mégis elegáns úriember maradjon. Így a Lacoste divatvilága és parfümei mai napig a kötetlenséget, az egyszerűséget és a természetes eleganciát sugározzák.

A márka nem csak a nevét, de a jól ismert zöld krokodil szimbólumot is René Lacoste-tól örökölte. Ennek apropóját az „Aligátor” becenév ihlette, amit az amerikai újságírók ragasztottak rá, amikor a Davis Kupán a kapitánya megígérte neki, hogy ha megnyeri a meccset, kap tőle egy krokodilbőr táskát.

Az első Lacoste parfüm 1984-ben került bemutatásra; ezt később olyan további női és férfi parfümsorozatok követték, melyek többségét a sportok ihlették. A női és férfi Lacoste parfümök már évtizedek óta a kötetlen elegancia szimbólumai és napjaink legkeresettebb divatmárkái közé tartoznak.

Értékelés Lacoste Match Point