GuessSeductive Noir parfümözött spray a testre hölgyeknek

Guess Seductive Noir parfümözött spray a testre hölgyeknek
Guess Seductive Noir parfümözött spray a testre hölgyeknek
Spóroljon
5 370Ft

Spóroljon 54%
250 ml
2 450Ft

980,00Ft / 100 ml, áfával
15% a notino kóddal
Másolja be a kódot a kosárnál
Nem érvényesíthető a kedvezményben vagy kiárusításban lévő termékekre.
Kód: GUS02649 | Raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Adja meg a notino kódot a kosarában, és 15% kedvezményben részesül a parfümök és parfümszettek árából. A kedvezmény nem érvényes a már akciós és kiárusított termékekre.
Express One (Transoflex)
péntek 2021. 10. 22.
Személyes átvétel
péntek 2021. 10. 22.

Leírás Guess Seductive Noir
Összetétel

A kiváló minőségű Guess Seductive Noir testspray tökéletesen egészíti ki az azonos kollekcióhoz tartozó illatot. Csodálatos illattal járja át a bőrt, így a nap folyamán bármikor új energiát és önbizalmat ad önnek.

Teljes összetevőlista

SD ALCOHOL 40-B (ALCOHOL DENAT.), WATER/EAU (AQUA), FRAGRANCE/PARFUM, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BENZOPHENONE-3, BUTYLENE GLYCOL, BHT, YELLOW 6 (CI 15985), EXT. VIOLET 2 (CI 60730) A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Összetétel

Az illat fajtája
orientális, virágos

Guess a márkáról

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

Értékelés Guess Seductive Noir