GuessSeductive I´m Yours Eau de Toilette hölgyeknek

3×
Guess Seductive I´m Yours Eau de Toilette hölgyeknek
Guess Seductive I´m Yours Eau de Toilette hölgyeknek
Spóroljon
15 100Ft

Spóroljon 50%
75 ml
7 500Ft

Raktáron | 10 000,00Ft / 100 ml, áfával | Kód: GUS1573
1
Express One Hungary
kedd 2022. 01. 25.
Személyes átvétel
kedd 2022. 01. 25.

Igazán csábító, és nőies illatot keres? A Guess Seductive I´m Yours Eau de Toilette hölgyeknek a Seductive illat nyári változata. Magabiztos, csábító, karizmatikus nőknek készült, akik tudják élvezni az életet. Játékos, felejthetetlen és igazán szexi illat.

  • főként nyári időjáráshoz
  • magabiztos nőknek
  • virágos illat

Illat összetétele
Az egzotikus maracuja illata keveredik a bazsarózsával a Guess Seductive I'm yours első tónusaiban. Szívében egy csodás orchidea, liliom, és magnólia csokorral lep meg, legtovább bőrén pedig az édeskés vanília, és csábító pézsma illata marad meg a pacsulival, és vetiverfűvel együtt.

Illat története
A Guess márkát csábító, igazán nőies illatairól ismerhetjük. Ebbe a kategóriába tartozik a 2011-ben megjelent Seductive I'm Yours illat is. Flakonja, és csomagolása hangsúlyozza az illat vonzerejét, és titokzatosságát. Ideális választás nappali, és esti viseletre is, és különleges alkalmakra is.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
bazsarózsa, maracuja
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
magnólia, orchidea, liliom
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
pézsma, fa, vanília, vetiverfű, pacsuli
Az illat fajtája
orientális, virágos

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.