

Spóroljon 60%
Engedjen a csábításnak, és szeressen bele Ön is a Guess Seductive Homme Noir férfi illatba. Titokzatos, orientális illat, fiatalos, szenvedélyes férfiaknak, akik szeretik a csábítás játékát játszani. Különleges illatkombináció, amelyet esti randevúkra, különleges alkalmakra terveztek. Orientális illata garantáltan elvarázsolja, nem csak a viselőjét.
- különleges alkalmakra
- főként esti viseletre
- orientális illat
Illat összetétele
Az illat nyitó tónusa a pikáns fekete borssal indul, amelyhez a lédús grapefruit és a szerecsendió társul. A Seductive illat szívét az édes alma, narancsvirág és a romantikus levendula akossa. Tökéletes harmóniában van vele a titokzatos szantálfa, tonkabab és a hűvös borostyán, amelyek az illat alapját alkossák.
Illat története
A Guess csábító Seduction illata tökéletes kiegészítője minden magabiztos férfinak. Orientális illata elkíséri bármilyen különleges alkalomra és esti rendezvényekre. Titokzatos, férfias vonzerejét a masszív, fekete flakon is jól megtestesíti. Az illat 2019-ben jelent meg és Jerome Epinette alkotta.
Összetétel
Fej | grapefruit, fekete bors, szerecsendió |
Szív | narancsfa virág, alma, lavandin |
Alap | borostyán, szantálfa |
Az illat fajtája | orientális |
Teljes összetevőlista
Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.