Guess Seductive Homme Eau de Toilette uraknak

1×
Guess Seductive Homme Eau de Toilette uraknak
Guess Seductive Homme Eau de Toilette uraknak
Akció
Ingyenes kiszállítás
100 ml
6 500Ft

6 500,00Ft / 100 ml, áfával
Kód: GUS0620 | Raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Választhat egy Notino Safety Kit és egy Notino Travel Kit közül a kosarában ajándékként, ha 17 000 Ft felett vásárol parfümöket.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
hétfő 2021. 08. 09.
Személyes átvétel
szombat 2021. 08. 07.

Leírás Guess Seductive Homme
Összetétel

Tegye tökéletessé személyes varázsát, és vegye körül magát lágy, virágos jegyek illatával, amely szantálfával és rózsaborssal keveredik! A Guess Seductive Homme Eau de Toilette luxusminőségű illat, amelyet azoknak a modern férfiaknak terveztek, akik adnak a megjelenésükre.

  • keleties illat fás jegyekkel
  • karizmatikus férfiaknak
  • 2011-ban jelent meg kereskedelmi forgalomban

Az illat összetétele
Az Eau de Toilette előszavát a zamatos mandarin és az enyhén csípős rózsabors írja. Ezután az üde szívillat az orchidea tiszta, virágos illata és az ibolya törékeny szirmai formájában jelenik meg. A hatásos lecsengésben a melengető szantálfa, a csábító ámbra és az egzotikus pacsuli jegyei dominálnak.

Az illat története
Precizitás, design, elegancia. Ezzel a három szóval jellemezhető az illat és üvegcséje is. Ez utóbbi időtlen megjelenésű, tiszta vonalai pedig a 2011-ben bemutatott Eau de Toilette kristályos frissességét fejezik ki.

Teljes összetevőlista

SD ALCOHOL 40-B (ALCOHOL DENAT.), WATER/EAU (AQUA), FRAGRANCE/PARFUM, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BHT A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
mandarin, kardamon, rózsabors
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
ibolya levelek, orchidea, vetiverfű
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
borostyán, szantálfa, pacsuli, pézsma
Az illat fajtája
orientális, fás

Guess a márkáról

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

Értékelés Guess Seductive Homme1