GuessSeductive Homme spray dezodor uraknak

Guess Seductive Homme spray dezodor uraknak
Guess Seductive Homme spray dezodor uraknak
226 ml

Kód: GUS02582 | Ez a termék jelenleg nem elérhető
Ajándék az Ön számára
Vágjon bele a bevásárlásba és részesüljön 10% kedvezményben az összes parfümre és kozmetikumra a notino kóddal. A kedvezmény nem érvényes az akciós és a kiárusított termékekre.

Leírás Guess Seductive Homme
Összetétel

Rendezze illatait harmonikus egységbe. A nagyszerű Guess Seductive Homme izzadásgátlónak ugyanolyan aromája van, mint az Ön illatának a flakonban, és így együtt kifogástalan párost alkotnak.

Tulajdonságok:

  • véd a kellemetlen szagoktól
  • hosszan tartó komfort- és tisztaságérzetet nyújt
  • kiegészíti az azonos termékcsaládba tartozó Eau de Toilette illatot
  • minden férfinak örömöt szerez

Használata:
Tiszta és száraz hónaljára vigye fel. A felvitelét a nap folyamán bármikor megismételheti. Mindennapi használatra alkalmas.

Teljes összetevőlista

SD ALCHOL 40-B (ALCOHOL DENAT.), BUTANE, WATER/EAU (AQUA), ISOBUTANE, PROPANE, FRAGRANCE/PARFUM, PROPYLENE GLYCOL, TRIETHYL CITRATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TOCOPHERYL ACETATE A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Fontos figyelmeztetések

Gyermekektől elzárva tartandó. Tartsa be a használati útmutató előírásait. Szembe ne kerüljön.

Tűzveszélyes.

Teljes szöveg

Összetétel

Csomagolás
spray

Guess a márkáról

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

Értékelés Guess Seductive Homme