GuessSeductive Homme ajándékszett II. uraknak

Guess Seductive Homme ajándékszett II. uraknak
Guess Seductive Homme ajándékszett II. uraknak
Spóroljon
19 440Ft

Spóroljon 54%
8 860Ft

8 860,00Ft / 1 db, áfával
Kód: GUS02635 | Raktáron

Eau de Toilette 100 ml + dezodor 226 ml + tusfürdő gél 200 ml

1
Express One (Transoflex)
szerda 2021. 09. 22.
Személyes átvétel
szerda 2021. 09. 22.

Leírás Guess Seductive Homme
Összetétel

Ideális ajándékot keres kedvesének, fiútestvérének vagy édesapjának?A férfi Guess Seductive Homme parfüm-szett minden férfinak örömöt szerez.

Tulajdonságok:

  • a szett azonos kollekcióba tartozó illatokat és kozmetikai kiegészítőket tartalmaz
  • a parfümös kozmetikumok meghosszabbítják az illat tartósságát
  • a szett a szép csomagolásával első látásra felkelti az érdeklődést
  • melengető illat, ideális hideg időben
  • ajándéktipp, mely garantáltan örömöt szerez

A szett tartalma:

  • Eau de Toilette 100 ml
  • dezodor 226 ml
  • tusfürdő gél 200 ml

Fontos figyelmeztetések

Tűzveszélyes. A palackban túlnyomás uralkodik: hő hatására megrepedhet. Gyermekektől elzárva tartandó. Szembe ne kerüljön.
Teljes szöveg

Összetétel

Az illat fajtája
orientális, fás
Ajándék szett típusa
ajándékszett

Guess a márkáról

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

Értékelés Guess Seductive Homme