Guess Seductive Noir Eau de Toilette hölgyeknek

3×
Guess Seductive Noir Eau de Toilette hölgyeknek
Guess Seductive Noir Eau de Toilette hölgyeknek
75 ml

Kód: GUS02585 | Ez a termék jelenleg nem elérhető

Guess Seductive Noir parfüm leírása
Összetétel

Csábító és magával ragadó illat magabiztos nőknek. A Guess Seductive Noir eau de toilette a népszerű Seductive illat sötétebb oldala. Titokzatosan orientális és frissítően virágos illata téged is magával ragad. Tökéletes társ minden érzéki nőnek az esti kalandokhoz.

  • esti viseletre a hidegebb hónapokban
  • magabiztos nőknek
  • virágos-keleties illat

Illat összetétele
Elsőként a bergamott, zsálya, bazsarózsa illatai csábítanak magukkal a Guess Seductive Noir eau de toilettben. Ehhez társul az illat szívében a valódi arab jázmin titokzatos illata, amely gyöngyvirággal és nőszirommal egy tökéletes virágcsokrot képeznek. A Seductive Noir alapját pedig az ínycsiklandozó vanília, haiti vetiver és a bársony alkotják.

Illat története
Titokzatos és izgalmas illat akárcsak egy élményekkel teli éjszaka. Ezt tökéletesen kiegészíti a luxusos megjelenésű fekete flakon is és az arany részletek a csomagoláson. Elsőként 2019-ben jelent meg. Az illatot Laurent Le Guernec tervezte.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
bergamott, bazsarózsa, zsálya
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
nőszirom, valódi jázmin (arab), gyöngyvirág
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
vanília, haiti vetiver, bársony
Az illat fajtája
orientális, virágos

Guess a márkáról

p>Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

Értékelés Guess Seductive Noir3