Guess Seductive ajándékszett VII. hölgyeknek

1×
Guess Seductive ajándékszett VII. hölgyeknek
Guess Seductive ajándékszett VII. hölgyeknek
Kicsomagolatlan, új termék 100% tartalommal, aminek csak a csomagolása sérült.
Sérült csomagolás
11 560Ft

11 560,00Ft / 1 db, áfával
Kód: GUS02600 | Raktáron

Kicsomagolatlan, új termék 100% tartalommal, aminek csak a csomagolása sérült.

Eau de Toilette hölgyeknek 75 ml + Eau de Toilette hölgyeknek 15 ml + testápoló tej hölgyeknek 200 ml

1
Ajándék az Ön számára
Vásároljon legalább 21 000 Ft értékben parfümöt és a kosarában egy 5 ml-es újratölthető parfümszórót választhat ajándékkent kedvenc illatának.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
kedd 2021. 06. 15.
Személyes átvétel
kedd 2021. 06. 15.

Leírás Guess Seductive
Összetétel

Támogassa kedvenc illatának intenzitását.A női Guess Seductive parfüm-szett magán az illaton kívül még ápoló kozmetikumokat is tartalmaz, melyek meghosszabbítják érzéki élményét.

Tulajdonságok:

  • a szett azonos kollekcióba tartozó illatokat és kozmetikai kiegészítőket tartalmaz
  • tartalmazza a teljes mértékű illatot és annak miniatűr változatát is
  • a parfümös kozmetikumok meghosszabbítják az illat tartósságát
  • mindennapos viselésre alkalmas
  • ajándéknak kiváló

A szett tartalma:

  • Eau de Toilette hölgyeknek 75 ml
  • Eau de Toilette hölgyeknek 15 ml
  • testápoló tej hölgyeknek 200 ml

Összetétel

Az illat fajtája
gyümölcsös, virágos
Ajándék szett típusa
ajándékszett

Guess a márkáról

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

Értékelés Guess Seductive1