Guess Night, eau de toilette férfiaknak 100 ml | notino.hu

Guess Night

eau de toilette férfiaknak 100 ml

Guess Night eau de toilette férfiaknak 100 ml
Guess Night eau de toilette férfiaknak 100 ml
Guess Night eau de toilette férfiaknak 100 ml
Guess Night eau de toilette férfiaknak 100 ml
Guess Night eau de toilette férfiaknak 100 ml
Guess Night eau de toilette férfiaknak 100 ml
TVK2W1_p4CA
100 ml
5 980Ft

Kód: GUS0729 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már holnap 2018. 08. 16., csütörtök
Személyes átvétel
már holnap 2018. 08. 16., csütörtök

Guess Night parfüm leírása

A nem mindennapi Guess Night parfüm egy olyan dinamikus és titokzatos illat, mely Önt szokatlanul vonzó aurával veszi körül.

  • fás aromás illat
  • modern magabiztos férfinak
  • esti és különleges alkalmakra való viselet

Összetétel

Alap
labdanum, pacsuli, vanília
Fej
bors, elemi
Szív
cédrus, vetivérfű
Az illat fajtája
fás

Guess a márkáról

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

 

 

Menu