Guess Night Access

eau de toilette férfiaknak 50 ml

Guess Night Access eau de toilette férfiaknak 50 ml
Guess Night Access eau de toilette férfiaknak 50 ml
Guess Night Access eau de toilette férfiaknak 50 ml
Guess Night Access eau de toilette férfiaknak 50 ml
Guess Night Access eau de toilette férfiaknak 50 ml
Guess Night Access eau de toilette férfiaknak 50 ml
Guess Night Access eau de toilette férfiaknak 50 ml
Guess Night Access eau de toilette férfiaknak 50 ml
50 ml
4 980Ft

Kód: GUS0868 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 09. 25., kedd
Személyes átvétel
2018. 09. 25., kedd
Guess Night Access
50 ml | 4 980Ft

Guess Night Access parfüm leírása

A Guess Night Access parfüm egy olyan kifejezetten férfias illat, mely Önt önbizalommal tölti fel a nap minden szakaszában.

  • aromás illat
  • modern úriembernek
  • általános viseletre, de különleges alkalmakra is

Összetétel

Alap
pacsuli, tonkabab, vanília
Fej
elemi, grapefruit, sáfrány
Szív
cédrus
Az illat fajtája
fás

Guess a márkáról

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.