GuessGuess Man Eau de Toilette uraknak
A Guess Guess pour Homme egy igazán friss, fűszeres-gyömölcsös illat férfiaknak. Lépjen be a tiszta erő és az érzékeket kényeztető, elvarázsoló világába. Frissítse fel testét és lelkét a természet egyedülálló alkotásával, a Guess Guess pour Homme-mal, mely a letisztult, érzéki férfiasság jelképe. Gyümölcsök és különleges fűszerek kristályos-tiszta csillogó nektárja, mely egy látványos üvegben rejtőzik. A Guess Guess pour Homme illatát Amerika könnyed életstílusa ihlette. A hagyomány és az új stílusok éles ellentétje időtálló keveréket alkot, mely egyedülállóvá és hódítóvá teszi a Guess parfümjeit.
Eleinte bergamot és lédús zöld alma friss illata érinti meg. Ezt követően levendula, mogyoró, bors és gyömbér bódító, fehér ürömmel fűszerezett nektárjában merülhet el, mely a titokzatosság fátylába burkolja. Végül szantálfa, pézsma, ámbra és illatos fenyő tónusai kényeztetik érzékeit. A Guess Guess pour Homme illata rendkívül sokáig elkíséri.
A Guess parfümjei mindkét nem képviselőinek kitűnő kiegészítőként szolgálhatnak. A friss, fűszeres illatok pártolói ugyanúgy találnak köztük kedvükre valót, mint az édes romantika vagy a teltebb, keleties tónusok kedvelői. A Guess Guess pour Homme a természet egyszerűségétől kísért szabadság, a tiszta erő és érzékiség érzését kínálja. Válassza a Guess illatát, mely bátorsággal tölti el és ellenállhatatlanná varázsolja viselőjét.
Összetétel
Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan. | bergamott, alma |
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető. | levendula, dió, üröm, bors, gyömbér |
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat. | borostyán, balzsam, fenyő, pézsma, szantálfa, velúr |
Az illat fajtája | citrusos, aromás |
Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.