GuessGirl Eau de Toilette hölgyeknek

7×
Guess Girl Eau de Toilette hölgyeknek
Guess Girl Eau de Toilette hölgyeknek
Spóroljon
9 070Ft

Spóroljon 19%
100 ml
7 300Ft

7 300,00Ft / 100 ml, áfával
Kód: GUS0663 | Raktáron
1
Express One (Transoflex)
péntek 2021. 10. 29.
Személyes átvétel
péntek 2021. 10. 29.

Leírás Guess Girl
Összetétel

Használja bátran a női fegyvertárat, és legyen játékos, szexi minden körülmények között. Ebben segíti a Guess Girl Eau de Toilette is az elbűvölő virágos tónusaival, amely minden társaság sztárjává varázsolja Önt. Senki sem akar egy lenni a tömegben, amikor teljes szépségében megmutathatja az egyéniségét.

  • gyümölcsös, virágos illat
  • nőknek, akik szeretnének kiemelkedni és különbözni másoktól
  • tökéletes illat a tavaszi és nyári napokra

Az illat összetétele
Elsőként a málnanektár, a dinnye és a bergamott gyümölcsös tónusait fogja érezni. Az orchidea és a liliom virágos aromája foglalják el az Eau de Toilette szívét. Az illat alapját, amely leghosszabban érződik a bőrön, a melengető szantálfa és a finom vanília alkotják.

Az illat története
A Guess Girl illat Laurent Le Guernec parfümőr neve alá íródik, az illat arca a gyönyörű színésznő Amber Heard lett. Az üvegcse formája is kiemeli a nőiességét, amely a nőies íveket formázza.

Teljes összetevőlista

SD ALCOHOL 40-B (ALCOHOL DENAT.), WATER/EAU (AQUA), FRAGRANCE/PARFUM, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BENZOPHENONE-3, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, PROPYLENE GLYCOL, BHT, RED 33 (CI 17200), YELLOW 5 (CI 19140). A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
bergamott, málna, dinnye
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
liliom, orchidea
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
vanília, szantálfa
Az illat fajtája
gyümölcsös, virágos

Guess a márkáról

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

Értékelés Guess Girl7