Guess Dare for Men ajándékszett II. uraknak

Guess Dare for Men ajándékszett II. uraknak
Guess Dare for Men ajándékszett II. uraknak
10 200Ft

10 200,00Ft / 1 db, áfával
Kód: GUS02745 | Több mint 5 db a raktáron

Eau de Toilette 100 ml + tusfürdő gél 200 ml + dezodor és testspray 226 ml

1
Ajándék az Ön számára
Egy strandtáska és egy kulacs közül választhat a kosarában ajándékként, ha 15 000 Ft felett vásárol.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
péntek 2021. 07. 30.
Személyes átvétel
péntek 2021. 07. 30.

Leírás Guess Dare for Men
Összetétel

Ideális ajándékot keres kedvesének, fiútestvérének vagy édesapjának?A férfi Guess Dare for Men parfüm-szett minden férfinak örömöt szerez.

Tulajdonságok:

  • a parfümös kozmetikumok meghosszabbítják az illat tartósságát
  • a szett a szép csomagolásával első látásra felkelti az érdeklődést
  • minden férfinak örömöt szerez

A szett tartalma:

  • Eau de Toilette 100 ml
  • tusfürdő gél 200 ml
  • dezodor és testspray 226 ml

Fontos figyelmeztetések

Rendkívül tűzveszélyes aeroszol. Tűzveszélyes.
Teljes szöveg

Összetétel

Az illat fajtája
fűszeres, fás
Ajándék szett típusa
ajándékszett

Guess a márkáról

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

Értékelés Guess Dare for Men