Guess by Marciano for Men

eau de toilette férfiaknak 100 ml

Guess by Marciano for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
Guess by Marciano for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
Guess by Marciano for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
Guess by Marciano for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
Guess by Marciano for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
Guess by Marciano for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
100 ml
5 740Ft

Kód: GUS0614 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 07. 24., kedd
Személyes átvétel
2018. 07. 23., hétfő

Guess by Marciano for Men parfüm leírása

A Guess by Marciano for Men parfüm titkos fegyvere lehet a hódító csábítása során! Fedezze fel Ön is ezt az érzéki illatot, mely tökéletesen kiegészíti az Ön páratlan karizmáját.

  • fűszeres illat
  • modern úriembernek
  • egész napos viseletre

Összetétel

Az illat fajtája
fűszeres

Guess a márkáról

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

 

 

Menu