Guessby Marciano for Men ajándékszett I. uraknak

Guess by Marciano for Men ajándékszett I. uraknak
Guess by Marciano for Men ajándékszett I. uraknak
Spóroljon
13 850Ft

Spóroljon 21%
10 930Ft

10 930,00Ft / 1 db, áfával
15% a notino kóddal
Másolja be a kódot a kosárnál
Nem érvényesíthető a kedvezményben vagy kiárusításban lévő termékekre.
Kód: GUS02687 | Raktáron

A termék csomagolása eltérhet a képen látható csomagolástól.

Eau de Toilette 100 ml + dezodor 226 ml + tusfürdő gél 200 ml

1
Ajándék az Ön számára
Adja meg a notino kódot a kosarában, és 15% kedvezményben részesül a parfümök és parfümszettek árából. A kedvezmény nem érvényes a már akciós és kiárusított termékekre.
Express One (Transoflex)
kedd 2021. 10. 26.
Személyes átvétel
kedd 2021. 10. 26.

Leírás Guess by Marciano for Men
Összetétel

A luxusillat mindig az igazi választás lesz, amikor igazi örömöt akar szerezni.A szép csomagolású férfi Guess by Marciano for Men parfüm-szett megduplázza a megajándékozott örömét.Bízzon a tökéletesen harmonikus szett varázsában, és biztos lehet abban, hogy az lesz az igazi.

Tulajdonságok:

  • minden férfinak örömöt szerez
  • ajándéknak kiváló

A szett tartalma:

  • Eau de Toilette 100 ml
  • dezodor 226 ml
  • tusfürdő gél 200 ml

Fontos figyelmeztetések

Tűzveszélyes. A palackban túlnyomás uralkodik: hő hatására megrepedhet. Gyermekektől elzárva tartandó. Szembe ne kerüljön. Csak felnőttek számára ajánlott.
Teljes szöveg

Összetétel

Az illat fajtája
fűszeres
Ajándék szett típusa
ajándékszett

Guess a márkáról

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

Értékelés Guess by Marciano for Men