


Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan. | orgona, tengeri tónusok, füge |
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető. | nőszirom, lótusz |
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat. | cédrus, haiti vetiver, vörösbor |
Az illat fajtája | virágos, vizes |
Könnyed, nyári illatot keres? A Guess 1981 Indigo Eau de Toilette hölgyeknek tökéletes választás a melegebb hónapokra. Virágos illata könnyed, és új energiával tölti fel, vizes tónusai pedig csodás frissesség érzetet biztosítanak. Magabiztos, lázadó nőknek, akik nem félnek önmaguk lenni.
- mindennapos viseletre való illat
- vizes illat a tenger illatjegyeivel
- friss illat meleg időre
Illat összetétele
Frissítő tengeri tónusok keverednek az édes fügével és orgonával az első tónusokban. Harmonikusan társul hozzá a lótusz, nőszirom, és nárcisz csokra, amely tökéletesen kiegészíti az érzéki alapot. A vörösbor, és pinot noir szőlő keveredik a haiti vetiverrel és cédrussal.
Illat története
A pihenős, nyári napokhoz alkották meg a Guess 1981 Indigo Eau de Toilette illatát. Tökéletesen kiegészíti a farmer rövidnadrág, és fehér pólós outfitet, és különlegessé teszi. Hozzá illő férfi változatban is kapható a 2017-ben megjelent kellemes frissítő illat.
Teljes összetevőlista
ALCOHOL DENAT., AQUA/WATER, PARFUM/FRAGRANCE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, LINALOOL, BENZOPHENONE-3, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BENZYL BENZOATE, DIPROPYLENE GLYCOL, BHT, PROPYLENE GLYCOL, APLPHA-ISOMETHYL IONONE, EUGENOL, CINNAMAL, EXT. D&,C VIOLET NO. 2 (CI 60730), INDIGOFERA TINCTORIA EXTRACT, FD&,C BLUE NO. 1 (CI 42090), FD&,C YELLOW NO.5 (CI 19140), D&,C RED NO. 33 (CI 17200)
A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.