Guess1981 Indigo Eau de Toilette uraknak

1×
Guess 1981 Indigo Eau de Toilette uraknak
Guess 1981 Indigo Eau de Toilette uraknak
Ingyenes kiszállítás
100 ml
9 870Ft

Több mint 5 db a raktáron | 9 870,00Ft / 100 ml, áfával | Kód: GUS01693
1
Express One Hungary
kedd 2021. 12. 07.
Személyes átvétel
vasárnap 2021. 12. 05.

Modern férfiaknak, akik tudják élvezni az életet. A Guess 1981 Indigo eau de toilette uraknak, különleges, fás, aromás, igazán férfias illat. Ideális illat nyári és tavaszi, nappali viseletre. Összetéveszthetetlen karizmát kölcsönöz viselőjének és környezetét is elbűvöli.

  • általános viseletre, de különleges alkalmakra is
  • elegáns férfinak
  • aromás-fás illat

Illat összetétele
Az illat nyitó tónusai a friss bergamott, édes füge, levendula és zsálya. A szív igazán egzotikus illatkompozíciót relyteget kókusz víz, tonkabab és tölgymoha formájában. Legtovább bőrén a magával ragadó pézsma, borostyán és a cédrusfa meleg tónusai maradnak meg.

Illat története
A Guess Indigo illatát a kék, farmer szín ihlette ami igazán tipikus és ikonikus terméknek számít a Guess kínálatában. Illata igazán friss és csábító, tökéletesen passzol az Indigo női illathoz. Kókuszos tónusainak köszönhetően ideális választás nyárra vagy tavaszra.

Teljes összetevőlista

ALCOHOL DENAT., AQUA/WATER, PARFUM/FRAGRANCE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BENZYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BENZOPHENONE-3, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTETH-3, LINALOOL, BENZYL BENZOATE, SODIUM BENZOTRIAZOLYL BUTYLPHENOL SULFONATE, DIPROPYLENE GLYCOL, LIMONENE, PROPYLENE GLYCOL, BHT, COUMARIN, TRIBUTYL CITRATE, CITRAL, D&,C GREEN NO. 5 (CI 61570), EXT. D&,C VIOLET NO. 2 (CI 60730), FD&,C YELLOW NO.5 (CI 19140), D&,C GREEN NO. 6 (CI 61565), INDIGOFERA TINCTORIA EXTRACT, D&,C VIOLET NO. 2 (CI 60725), D&,C RED NO. 17 (CI 26100), RUBUS FRUTICOSUS (BLACKBERRY) JUICE A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
levendula, zsálya, bergamott, füge
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
kókusz víz, tonkabab, nőszirom, tölgymoha
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
cédrus, pézsma, borostyán
Az illat fajtája
aromás, fás

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.