Gucci Pour Homme II eau de toilette uraknak

- parfüm leírása
- a márkáról
- Értékelés 8
Gucci Pour Homme II parfüm leírásaÖsszetétel
A Gucci Pour Homme II egy Eau de Toilette olyan férfik számára, akik a magánéletben és munkavégzésük során is öntudatosak, modernek és aktívak. Imádják a fényűzést, ügyelnek a róluk alkotott képre, és fontos számukra a minőség. Az magától értetődő, hogy a nők is szeretik ezt az illatot. Hatása tartós és úgy tervezték, hogy esti partikon és munkában is viselhető. Az illat 2007-ben került forgalomba.
A Pour Homme II illat bergamott, ibolya, fahéj, chili paprika, dohánylevelek, pézsma és olívafa illateszenciáiból tevődik össze. A minőségi alapanyagok egy kissé édeskés, ám nem tolakodó kombinációt hoznak létre, melynek friss karakterétől eláll a lélegzete.
A Gucci márka ismét alaposan eljátszott az illat dizájnjával, és egy rendkívül modern üvegcsét alkotott, mely első pillantásra leginkább fás kupakjával vonja magára a figyelmet. Ideális luxusajándék férfiaknak. Ha modernnek és futurisztikusnak szeretné érezni magát, úgy a férfiaknak készült Gucci Pour Homme II a legmegfelelőbb választás. Sehol máshol nem talál jobb minőséget, és a Gucci név a szépség világában magáért beszél.
Összetétel
- FejÚn. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
- bergamott, ibolya levelek
- SzívÚn. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
- fahéj, fekete tea, paprika
- AlapÚn. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
- mirha, dohány, pézsma, olíva
- Az illat fajtája
- fűszeres, fás
Gucci a márkáról
Progresszív, innovatív és irányadó - a Gucci márka már csaknem száz éve formálja a divatvilágot. Modern és eklektikus termékei az olasz kézműves művészet csúcsát jelentik, melyek minőségét és részletekre való odafigyelését szinte lehetetlen túlszárnyalni.
Minden egy szerény férfival, Guccio Guccival kezdődött, aki 1921-ben bőrfeldolgozó műhelyt alapított. Valószínűleg akkor eszébe sem jutott, hogy pont egy olyan divatlegendának adott nevet, mely egyszer meghódítja a világot.
Napjainkban a Gucci márka nem csak a divatbemutatók kifutóin tündököl, de a kollekciója további kiegészítőkkel, valamint kozmetikumokkal és parfümökkel is bővült. Ezek közül minden bizonnyal az egyik legismertebb a Gucci Guilty aromás férfi illat és a romantikus virágos Gucci Bloom női illat.
A jelenlegi kreatív igazgató, Alessandro Michele elképzelései alapján a Gucci márka újrafogalmazta a 21. század luxusát és megerősítette a világ egyik legkeresettebb divatházának pozícióját.